Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9156
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем |
Authors |
Безпалько, О.В.
Солом’янюк, Н.М. |
ORCID | |
Keywords |
бренд brand name імідж имидж image споживач потребитель consumer |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9156 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Безпалько, О.В. Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем [Текст] / О.В. Безпалько, Н.М. Солом’янюк // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №3, Т.1. - С. 119-123. |
Abstract |
Розглянуто питання оцінки впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем. На
прикладі дослідження сокової продукції доведена доцільність використання для цієї мети
методик «сліпого» та «брендового» тестування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9156 Рассмотрено вопросы оценки влияния имиджа продукции на ее восприятие потребителем, на примере исследования соковой продукции доказана целесообразность использования для этой цели методик «слепого» и «брендового» тестирования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9156 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
China
110646687
Germany
33558869
Greece
1
Iran
1
Ireland
110876
Lithuania
1
Morocco
1
Russia
10
Singapore
221293374
Spain
1
Turkey
9
Ukraine
1216627
United Kingdom
617305
United States
67117493
Unknown Country
1216626
Downloads
China
485450
Czechia
485452
Germany
485451
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
3647158
United Kingdom
1
United States
221293373
Unknown Country
435777882
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
43.pdf | 582.19 kB | Adobe PDF | 662174769 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.