Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91565
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив сталого розвитку на зміни в застосуванні маркетингових комунікацій |
Authors |
Nesterenko, Volodymyr Ivanovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1792-9823 |
Keywords |
сталий ровиток sustainability маркетингові комунікації marketing communications екологізація greening соціально-економічна складова socio-economic component клімат climate екологічна політика environmental policy tasting екологічний слід ecological footprint tasting |
Type | Article |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91565 |
Publisher | Ужгородський національний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Нестеренко В. І. Вплив сталого розвитку на зміни в застосуванні маркетингових комунікацій // Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2022. №45. С. 35-40. |
Abstract |
В статті висвітлено сучасні маркетингові комунікації, які використовуються міжнародними компаніями внаслідок поширення програмних засад Організації Об’єднаних Націй (скорочено ООН) у сфері сталого розвитку. Визначені країни, які є лідерами в рамках реалізації цілей сталого розвитку за основними складовими (екологічною, соціальною та економічною). Виділено перелік компаній, які забезпечують досягнення зазначених цілей за допомогою участі в екологічних, соціально-економічних програмах. Висвітлено склад маркетингових комунікацій, якими користуються зазначені ринкові учасники для підтримання попиту і довіри серед партнерів, клієнтів стосовно курсу на сталий розвиток. Доведено, що в рамках маркетингової політики компанії керуються як традиційними підходами (звичайні види реклами, просування в мережі Інтернет, на виставках), так і такими, які поєднують традиційні та специфічні елементи. The article highlights modern marketing communications used by international companies as a result of the spread of the program principles of the United Nations (abbreviated UN) in the field of sustainable development. The countries that are leaders in the implementation of the goals of sustainable development by the main components (ecological, social and economic) have been identified. A list of companies that ensure the achievement of the specified goals by participating in environmental, social and economic programs is highlighted. The composition of marketing communications, which are used by these market participants to maintain demand and trust among partners and customers regarding the course for sustainable development, is highlighted. It has been proven that within the framework of marketing policy, companies are guided by both traditional approaches (usual types of advertising, promotion on the Internet, at exhibitions) and those that combine traditional and specific elements. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
Germany
1091
Nigeria
1
Ukraine
205
United Kingdom
103
United States
23608
Unknown Country
53902
Downloads
Finland
1
Germany
1085
Ukraine
401
United States
23607
Unknown Country
53903
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nesterenko_ecological_footprint.pdf | 339.07 kB | Adobe PDF | 78997 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.