Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91669
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркування товарів як мультимодальний текст |
Authors |
Ushchapovska, Iryna Vasylivna
Lukianova, Yuliia Mykolaivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9746-5581 http://orcid.org/0000-0002-1005-5465 |
Keywords |
мультимодальність маркування товарів мультимодальний текст мультимодальность маркировка товаров мультимодальный текст multimodality goods labeling multimodal text |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91669 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ущаповська І. В., Лук’янова Ю. М. Маркування товарів як мультимодальний текст // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали X Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 27–28 квітня 2023 року / уклад. М. М. Набок. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 198-202. |
Abstract |
Феномен мультимодальності, як зауважує Джевітт [6, с. 3], викликав
інтерес «у багатьох дисциплінах... на тлі значних соціальних змін». Сучасне
суспільство стикається з соціальними наслідками швидкого зростання
складності та діапазону мультимодальних практик, особливо в інтерактивних
цифрових медіа, так що вивчення мультимодальності також стає важливим у
дедалі більшому діапазоні практичних областей.
Термін «мультимодальний» спирається на розуміння модальності, яке
прийняте в психології, нейрофізіології та інформатиці: модальність є типом
зовнішнього стимулу, що сприймається одним з почуттів людини, насамперед
зором і слухом.
Мультимодальність – це міждисциплінарнийпідхід, якийприпускає, що
комунікація може відбуватися не тільки з допомогою природньої мови.
Мультимодальність передбачає концепції, методи та критерії для збору й
аналізу візуальних, аудіальних, символічних та просторових аспектів
комунікаціїта суспільства, а також взаємозв’язків між ними. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Argentina
1
Germany
53
Ireland
4
Ukraine
2794
United Kingdom
88
United States
9176
Unknown Country
250
Downloads
Germany
12367
Ukraine
12367
United States
12366
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ushchapovska_multymodalnist.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | 37100 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.