Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91676
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оптимальна практико-орієнтована модель навчання як ключовий елемент у системі підготовки медійників |
Authors |
Chorna, Kseniia Serhiivna
|
ORCID | |
Keywords |
підготовка медійників практико-орієнтована модель навчання ЗМІ training of media workers practice-oriented learning model mass media |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91676 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Чорна К. С. Оптимальна практико-орієнтована модель навчання як ключовий елемент у системі підготовки медійників / наук. кер. І. Р. Жиленко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали X Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 27–28 квітня 2023 року / уклад. М. М. Набок. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 224-228. |
Abstract |
Дискурс щодо рівня підготовки майбутніх
медійників точиться вже тривалий час. Яким же має бути випускник
спеціалізованих кафедр, факультетів? Дискусія-суперечка час від часу
загострюється як в освітньому середовищі, так і в медійній галузі зокрема.
Практики дорікають університетам, що молоді фахівці недостатньо обізнані з
сучасними інформаційними технологіями, цифровими інструментами, мають
слабке уявлення про крос-медійну концепцію редакційної діяльності,
позбавлені навичок збору, оброблення та структурування фактажу на різних
платформах для різних медіа, фактчекінгу тощо. Теоретики ж передовсім
скаржаться на брак матеріальної бази ЗВО, яка б дозволила максимально
наблизити навчальний процес до реалій діяльності засобів масової інформації.
Причин насправді чимало й вони різні. Але дійсно, не всі університети
можуть похвалитися належним матеріальним оснащенням, наприклад, таким,
як у Сумському державному університеті, де, окрім загальноуніверситетських
ресурсів на кафедрі журналістики та філології, функціонують три
комп’ютерних класи, дві навчальні студії: радійна й телевізійна.
Водночас постає питання: йдеться про звичайні навчальні лабораторії,
належним чином обладнанні, чи все ж про базову модель редакційно виробничого конвеєру, спробу відтворити повний доладний технологічний
цикл виробництва контенту як для традиційних електронних медіа (радіо телемовлення), так і сучасних новітніх (онлайн-видання, контент для соцмереж,
відеохостинг YouTube та інші).
Які ж чинники забезпечать реальні польові умови, де діють засоби масової інформації та виконують свої обов’язки журналісти? Очевидно, що,
окрім належного повноцінного технічного оснащення лабораторій, це ще й
питання методики викладання, функцій викладачів, мотивації студентів,
залучення практиків та налагодження тісних контактів з роботодавцями,
прийняття необхідних нагальних рішень на рівні університету.
Мета роботи – проаналізувати кафедральні (університетські) можливості
задля побудови оптимальної практико-орієнтованої моделі ефективної
підготовки медійників. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Australia
1
Germany
36
Ireland
4
Ukraine
26693
United Kingdom
94
United States
74591
Unknown Country
2745
Downloads
Germany
1
Ukraine
2745
United States
45018
Unknown Country
2745
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chorna_pidhotovka_mediinykiv.pdf | 1.71 MB | Adobe PDF | 50509 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.