Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91714
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення управління відносинами з клієнтами підприємства |
Authors |
Boiko, Anton Oleksandrovych
Bozhenko, Viktoriia Volodymyrivna Неселевський, І.Ю. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1784-9364 http://orcid.org/0000-0002-9435-0065 |
Keywords |
система взаємодії з клієнтами система взаимодействия с клиентами customer interaction system стратегія стратегия strategy інформаційно-аналітичне забезпечення информационно-аналитическое обеспечение information and analytical support |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91714 |
Publisher | ТОВ «ВІПО» |
License | In Copyright |
Citation | Бойко А. О., Боженко В. В., Неселевський І. Ю. Удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення управління відносинами з клієнтами підприємства // Управління розвитком підприємств в умовах динамічної ринкової кон’юнктури : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 грудня 2019 р. Київ : ТОВ «ВІПО», 2019. С. 10-13. |
Abstract |
Для оптимізації роботи підприємства у частині оперативного та якісного
відпрацювання звернень клієнтів необхідно вирішити ряд завдань, що можливо
здійснити за допомогою автоматизації процесів приймання, відпрацювання та
управління зверненнями клієнтів In order to optimize the work of the enterprise in terms of prompt and high-quality processing of customer requests, it is necessary to solve a number of tasks that can be carried out by automating the processes of receiving, processing and managing customer requests |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Germany
1
Singapore
2224
Ukraine
350
United Kingdom
24
United States
1755
Unknown Country
1
Downloads
Indonesia
1
Ukraine
91
United States
2225
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Boiko_strategy.pdf | 160.68 kB | Adobe PDF | 2317 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.