Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91768
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Peculiarities of marketing communications in the management system of higher education institutions
Authors Kaliuzhna, S.R.
Smolennikov, Denys Olehovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8418-051X
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
стратегічне управління
стратегическое управление
strategic management
заклад вищої освіти
учреждение высшего образования
higher education institution
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91768
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Kaliuzhna S., Smolennikov D. Peculiarities of marketing communications in the management system of higher education institutions // Сучасний менеджмент і економічний розвиток : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Суми : Сумський державний університет, 2023. URL: https://me.fem.sumdu.edu.ua/docs/d221.pdf
Abstract Визначено роль маркетингових комунікацій в системі управління закладом вищої освіти, а саме їхню важливість як для залучення нових студентів, так і для взаємодії з існуючими. Окрему увагу приділено стратегічному управлінню маркетинговими комунікаціями в контексті реалізації спільних комунікаційних практик та інших підходів.
Определена роль маркетинговых коммуникаций в системе управления учреждением высшего образованием, а именно их важность как для привлечения новых студентов, так и для взаимодействия с существующими. Особое внимание уделено стратегическому управлению маркетинговыми коммуникациями в контексте реализации общих коммуникационных практик и других подходов.
The role of marketing communications in the management system of a higher education institution is determined, namely their importance both for attracting new students and for interaction with existing ones. Special attention is accented to the strategic management of marketing communications in implementing standard communication practices and other approaches.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
33
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Portugal Portugal
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1168
United Kingdom United Kingdom
57
United States United States
4452

Downloads

Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
160
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4452

Files

File Size Format Downloads
Kaliuzhna_strategic_management.pdf 13.52 kB Adobe PDF 4614

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.