Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91768
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Peculiarities of marketing communications in the management system of higher education institutions |
Authors |
Kaliuzhna, S.R.
Smolennikov, Denys Olehovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8418-051X |
Keywords |
маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communications стратегічне управління стратегическое управление strategic management заклад вищої освіти учреждение высшего образования higher education institution |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91768 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Kaliuzhna S., Smolennikov D. Peculiarities of marketing communications in the management system of higher education institutions // Сучасний менеджмент і економічний розвиток : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Суми : Сумський державний університет, 2023. URL: https://me.fem.sumdu.edu.ua/docs/d221.pdf |
Abstract |
Визначено роль маркетингових комунікацій в системі управління закладом вищої освіти, а саме їхню важливість як для залучення нових студентів, так і для взаємодії з існуючими. Окрему увагу приділено стратегічному управлінню маркетинговими комунікаціями в контексті реалізації спільних комунікаційних практик та інших підходів. Определена роль маркетинговых коммуникаций в системе управления учреждением высшего образованием, а именно их важность как для привлечения новых студентов, так и для взаимодействия с существующими. Особое внимание уделено стратегическому управлению маркетинговыми коммуникациями в контексте реализации общих коммуникационных практик и других подходов. The role of marketing communications in the management system of a higher education institution is determined, namely their importance both for attracting new students and for interaction with existing ones. Special attention is accented to the strategic management of marketing communications in implementing standard communication practices and other approaches. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
Germany
33
India
1
Indonesia
1
Portugal
1
Singapore
1
Ukraine
1168
United Kingdom
57
United States
4452
Downloads
Singapore
1
Ukraine
160
United Kingdom
1
United States
4452
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kaliuzhna_strategic_management.pdf | 13.52 kB | Adobe PDF | 4614 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.