Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91796
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка технологічного процесу виготовлення та зміцнення колінчастого валу БПЛА
Authors Самсонов, Д.А.
ORCID
Keywords вал
зносостійкість
твердість
міцність
температура
термічна обробка
нормалізація
гартування з нагріванням СВЧ
структура
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91796
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Самсонов Д. А. Розробка технологічного процесу виготовлення та зміцнення колінчастого валу БПЛА : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 132 - матеріалознавство / наук. кер. А. І. Дегула. Суми : Сумський державний університет, 2023. 64 с.
Abstract Мета роботи – вибір оптимальної марки сталі й розроблення перспективної маршрутної технології виготовлення колінчастого валу безпілотного літального апарату (БПЛА). Методи досліджень: металографічні дослідження структури сталей, вимірювання твердості. Колінчастий вал - один з найбільш відповідальних і дорогих конструктивних елементів двигуна внутрішнього згоряння. Він перетворює зворотно-поступальний рух поршнів в крутний момент. Колінчастий вал приймає періодичні змінні навантаження від сил тиску газів, а також сил інерції рухомих і обертових мас. Виготовляють колінчаті вали найчастіше з вуглецевих і легованих сталей або високоміцного чавуну. У ході виконання кваліфікаційної роботи було досліджено вплив процесів термообробки сталі 40ХФА на структуру й властивості сталі. Розроблено технологію термічної обробки колінчастого валу.
The purpose of the work is to select the optimal grade of steel and develop a promising routing technology for manufacturing the crankshaft of an unmanned aerial vehicle (UAV). Research methods: metallographic studies of steel structure, hardness measurement. The crankshaft is one of the most important and expensive structural elements of an internal combustion engine. It converts the reciprocating motion of the pistons into torque. The crankshaft receives periodic variable loads from the pressure forces of gases, as well as the inertial forces of moving and rotating masses. Crankshafts are most often made of carbon and alloy steels or high-strength cast iron. In the course of the qualification work, the influence of heat treatment processes of 40KHFA steel on the structure and properties of the steel was investigated. The technology of heat treatment of the crankshaft has been developed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ТеСЕТ)

Views

China China
1
Germany Germany
26423
Ireland Ireland
94155
New Zealand New Zealand
1
Ukraine Ukraine
52846
United Kingdom United Kingdom
345
United States United States
14514
Unknown Country Unknown Country
23

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
8562
Ireland Ireland
1
Netherlands Netherlands
1
New Zealand New Zealand
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
52845
United States United States
52845

Files

File Size Format Downloads
Samsonov_bac_rob.pdf 1.51 MB Adobe PDF 114258

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.