Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91796
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка технологічного процесу виготовлення та зміцнення колінчастого валу БПЛА |
Authors |
Самсонов, Д.А.
|
ORCID | |
Keywords |
вал зносостійкість твердість міцність температура термічна обробка нормалізація гартування з нагріванням СВЧ структура |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91796 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Самсонов Д. А. Розробка технологічного процесу виготовлення та зміцнення колінчастого валу БПЛА : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 132 - матеріалознавство / наук. кер. А. І. Дегула. Суми : Сумський державний університет, 2023. 64 с. |
Abstract |
Мета роботи – вибір оптимальної марки сталі й розроблення перспективної маршрутної технології виготовлення колінчастого валу безпілотного літального апарату (БПЛА).
Методи досліджень: металографічні дослідження структури сталей, вимірювання твердості.
Колінчастий вал - один з найбільш відповідальних і дорогих конструктивних елементів двигуна внутрішнього згоряння. Він перетворює зворотно-поступальний рух поршнів в крутний момент. Колінчастий вал приймає періодичні змінні навантаження від сил тиску газів, а також сил інерції рухомих і обертових мас. Виготовляють колінчаті вали найчастіше з вуглецевих і легованих сталей або високоміцного чавуну.
У ході виконання кваліфікаційної роботи було досліджено вплив процесів термообробки сталі 40ХФА на структуру й властивості сталі. Розроблено технологію термічної обробки колінчастого валу. The purpose of the work is to select the optimal grade of steel and develop a promising routing technology for manufacturing the crankshaft of an unmanned aerial vehicle (UAV). Research methods: metallographic studies of steel structure, hardness measurement. The crankshaft is one of the most important and expensive structural elements of an internal combustion engine. It converts the reciprocating motion of the pistons into torque. The crankshaft receives periodic variable loads from the pressure forces of gases, as well as the inertial forces of moving and rotating masses. Crankshafts are most often made of carbon and alloy steels or high-strength cast iron. In the course of the qualification work, the influence of heat treatment processes of 40KHFA steel on the structure and properties of the steel was investigated. The technology of heat treatment of the crankshaft has been developed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ТеСЕТ) |
Views
China
1
Germany
26423
Ireland
94155
New Zealand
1
Ukraine
52846
United Kingdom
345
United States
14514
Unknown Country
23
Downloads
China
1
France
1
Germany
8562
Ireland
1
Netherlands
1
New Zealand
1
Russia
1
Ukraine
52845
United States
52845
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Samsonov_bac_rob.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | 114258 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.