Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91971
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз перспектив розвитку e-commerce |
Authors |
Кравченко, Б.О.
|
ORCID | |
Keywords |
електронний бізнес електронна комерція цифровізація цифрова економіка цифрова трансформація інформаційно-комунікаційні технології e-business e-commerce digitalization digital economy digital transformation information and communication technologies |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91971 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кравченко Б. О. Аналіз перспектив розвитку e-commerce : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. І. Й.Плікус. Суми : Сумський державний університет, 2023. 71 с. |
Abstract |
Розвиток інформаційно-комунікативних технологій, особливо в контексті електронної комерції, відкриває нові можливості для бізнесу. Цифрова економіка та нові технології дозволяють компаніям залучати нових клієнтів, розширювати ринки збуту, оптимізувати процеси, підвищувати якість продукції та послуг, а також розширювати географію своєї діяльності. Використання Інтернет, соціальні мережі, мобільні додатки та хмарні технології, дозволяє бізнесу ефективніше продавати свою продукцію, спілкуватися з клієнтами та покращувати управління. Однак успіх залежить не лише від використання технологій, а й від здатності компанії адаптуватися до змін та інноваційного мислення її керівництва. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження особливостей та тенденцій розвитку електронної комерції в умовах цифрової трансформації бізнесу. Результати проведеного опитування використовуються компаніям для адаптування своїх стратегії, розуміння потреби клієнтів і покращення своїх продуктів та послуг для онлайн-покупок. The development of information and communication technologies, especially in the context of electronic commerce, opens up new opportunities for business. The digital economy and new technologies allow companies to attract new customers, expand sales markets, optimize processes, improve the quality of products and services, and expand the geography of their activities. The use of the Internet, social networks, mobile applications and cloud technologies allows businesses to more effectively sell their products, communicate with customers and improve management. However, success depends not only on the use of technology, but also on the company's ability to adapt to change and the innovative thinking of its management. The purpose of the qualification work: the study of the features and trends of the development of e-commerce in the conditions of the digital transformation of business. The results of the survey are used by companies to adapt their strategies, understand customer needs and improve their online shopping products and services. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Belgium
1
Germany
1
Ireland
6
Japan
170661
Singapore
1
Ukraine
1770239
United Kingdom
526
United States
1770242
Unknown Country
1
Downloads
Canada
1
China
1
Czechia
139383
France
1770235
Germany
1055780
Ireland
1
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
1
Poland
30748
Russia
170661
Singapore
1
Spain
1
Ukraine
1770240
United Kingdom
30752
United States
1770241
Unknown Country
3711681
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kravchenko_bac_rob.pdf | 3.01 MB | Adobe PDF | 10449731 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.