Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92024
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові інструменти побудови особистого бренду в соціальних мережах |
Authors |
Литвиненко, Д.С.
|
ORCID | |
Keywords |
особистий бренд personal brand соціальні мережі social networks маркетингові інструменти marketing tools нематеріальний актив фахівця intellectual asset of an expert монетизація monetize ютуб youtube |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92024 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Литвиненко Д. С. Маркетингові інструменти побудови особистого бренду в соціальних мережах : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Я. М. Кривич. Суми : Сумський державний університет, 2023. 51 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота складається з 51 сторінки тексту, 4 розділів, 29 рисунку та списку літератури з 32 використаних джерел, додатків -1.
Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування ефективності й потреба в маркетингових інструментів для побудови особистого бренду та застосування практичних аспектів, які підкреслять їх важливість.
Метою кваліфікаційної роботи дослідження теоретико-методичних засад та особливостей використання маркетингових інструментів побудови особистого бренду в соціальних мережах.
Завдання роботи: вивчення індивідуального іміджу як інтелектуального активу фахівця, проведення аналізу запитів щодо терміну "особистий бренд" за допомогою Google Trends та VOSviewer, аналіз ролі YouTube як засобу просування особистого бренду, вивчення впливу соціальних мереж на аудиторію, а також надання практичних рекомендацій щодо просування особистого бренду через соціальні мережі.
Об’єктом дослідження є маркетингові інструменти побудови особистого бренду в соціальних мережах
Предметом дослідження є процес формування та розвитку особистого бренду в соціальних мережах.
Методи дослідження - термінологічного аналізу узагальнення, порівняння, синтезу, дедукції, бібліометричний аналіз, статистичний аналіз, абстрактно-логічний, та інші. . Наукова новизна дослідження: розроблено способи побудови особистого бренду на YouTube та покрокові практичні рекомендації щодо просування особистого бренду через соціальні мережі.
Практична значущість дослідження полягає у формування рекомендацій щодо впровадження дієвих інструментів для просування особистого бренду через соціальні мережі..
У першому розділі розглянуто особисто бренд, як нематеріальний актив фахівця, проведено дослідження щодо причини для формування та підтримки особистого брендингу, здійснено аналіз запитів поняття “особистий бренд” з використанням інструментарію VOSviewer та Google Trends та запропоновано етапи побудови особистого бренду згідно з нашими дослідженнями.
У другому розділі досліджено Youtube як інструмент просування особистого бренду причини його застосування та статистичні докази впливовості даної платформи. Розглянуто різні підходи, що можна використовувати для створення та розвитку особистого бренду на платформі YouTube.
У третьому розділі досліджено вплив соціальних мереж на аудиторію на основі різних прикладів особистого бренду та дослідження компанії The Atlantic щодо їх впливу на політику, економіку та інші важливі сфери життя.
У четвертому розділі виконано практичну реалізацію попередньо запропонованих кроків щодо побудови особистого бренду та представленні всі інструменти, які були використані під час реалізації. The qualification work consists of 51 pages of text, divided into 4 chapters, with 29 figures and a reference list containing 32 cited sources. There is also one appendix. The relevance of the topic lies in the necessity of providing scientific justification for the effectiveness and the need for marketing tools in personal branding and the practical aspects that emphasize their importance. The purpose of the qualification work is to investigate the theoretical and methodological principles and peculiarities of using marketing tools for personal branding in social networks. The tasks of the study include examining individual image as an intellectual asset of a professional, conducting an analysis of queries related to the term "personal branding" using Google Trends and VOSviewer, analyzing the role of YouTube as a means of promoting personal branding, studying the influence of social networks on the audience, and providing practical recommendations for promoting personal branding through social networks. The object of the research is marketing tools for building personal branding in social networks. The subject of the research is the process of formation and development of personal branding in social networks. Methods of research include terminological analysis, generalization, comparison, synthesis, deduction, bibliometric analysis, statistical analysis, abstract-logical analysis, and others The scientific novelty of the research lies in the development of methods for building personal branding on YouTube and providing step-by-step practical recommendations for promoting personal branding through social networks. The practical significance of the research lies in formulating recommendations for implementing effective tools for promoting personal branding through social networks. Chapter 1 discusses personal branding as an intangible asset of a professional, investigates the reasons for its formation and maintenance, analyzes queries related to the concept of "personal branding" using VOSviewer and Google Trends tools, and proposes stages for building personal branding based on our research. Chapter 2 examines YouTube as a tool for promoting personal branding, explores the reasons for its application, and presents statistical evidence of its influence. Various approaches for creating and developing personal branding on the YouTube platform are considered. Chapter 3 explores the impact of social networks on the audience based on different examples of personal branding and The Atlantic's research on their influence on politics, economy, and other important spheres of life. Chapter 4 provides a practical implementation of the previously proposed steps for building personal branding and presents all the tools used during the implementation. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Belgium
1
Germany
1
India
1
Ireland
1685
Japan
1
Netherlands
1
Poland
1
Singapore
1
Ukraine
3647576
United Kingdom
76
United States
2099258
Unknown Country
11497467
Downloads
Austria
1
Azerbaijan
1
Belgium
440351
Canada
1
Egypt
1
France
19278
Germany
3647576
India
1
Ireland
993315
Lithuania
1
Netherlands
3647575
Poland
993316
Romania
1
Singapore
1
Slovakia
1
Switzerland
1
Turkey
1
Ukraine
5748863
United States
5748865
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Litvinenko_bac_pob.pdf | 2.51 MB | Adobe PDF | 21239151 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.