Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92038
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Marketing determinants of consumer behaviour change in the food market |
Authors |
Назаренко, А.П.
|
ORCID | |
Keywords |
онлайн-ринок продуктів харчування online food market зміна споживацької поведінки consumer behavior change маркетингові детермінанти marketing determinants електронна комерція e-commerce цифровий ландшафт digital landscape маркетингові стратегії marketing strategies |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92038 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Назаренко А. П. Marketing determinants of consumer behaviour change in the food market : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. Летуновська Суми : Сумський державний університет, 2023. 68 с. |
Abstract |
Бакалаврська робота складається з 68 сторінок тексту, 3 розділів, 9 таблиць, 21 рисунок і переліку 42 використаних джерел.
Актуальність даного дослідження полягає в необхідності розуміння детермінант споживацької поведінки на сучасному ринку продуктів харчування, зокрема в контексті онлайн-сервісів доставки їжі, і зростаючого визнання музики як потужного інструменту для поліпшення вражень клієнтів, формування поведінки і розроблення ефективних маркетингових стратегій, тим самим надаючи можливість змінювати споживацьку поведінку та збільшувати продажі на зростаючому онлайн-ринку продуктів харчування.
Метою цього дослідження є дослідження маркетингових детермінант зміни споживацької поведінки на ринку продуктів харчування, зосереджуючись зокрема на ролі впровадження музики на онлайн-сайтах з продуктами харчування.
Завданням цього дослідження є вивчення того, як стратегічне використання музики на онлайн-сайтах з продуктами харчування може поліпшити враження користувача, впливати на процеси прийняття рішень споживачів і сприяти маркетинговим детермінантам зміни споживацької поведінки на ринку продуктів харчування.
Об'єктом цього дослідження є дослідження того, як стратегічне використання музики на онлайн-сайтах з продуктами харчування може поліпшити враження користувача, впливати на процеси прийняття рішень споживачів і сприяти маркетинговим детермінантам зміни споживацької поведінки на ринку продуктів харчування.
Науковою новизною цього дослідження є дослідження стратегічного використання музики на онлайн-сайтах з продуктами харчування як інструменту для поліпшення вражень користувачів, впливу на процеси прийняття рішень споживачів і сприяння маркетинговим детермінантам зміни споживацької поведінки на ринку продуктів харчування, тим самим надаючи цінні уявлення про раніше недосліджену роль музики в онлайн-шопінгу продуктів харчування та її потенційний вплив на залучення клієнтів, продажі та дохід.
Практична значимість цього дослідження полягає у наданні рекомендацій для впровадження ефективних механізмів управління споживацькою поведінкою для онлайн-сайтів з продуктами харчування.
Перший розділ сконцентрований на сенсорному маркетингу і ролі фонової музики у впливі на споживацьку поведінку на ринку продуктів харчування. У ньому аналізуються тенденції в онлайн-шопінгу продуктів харчування, занурюючі веб-сайти, музика в електронній комерції, спеціально підібрана фонова музика та аудіо-DNA, а також розглядаються ключові наукові дослідження в цій галузі.
Другий розділ сконцентрований на впливі звуку/музики на користувацький досвід веб-сайтів і аналізує переваги та недоліки різних типів музики/звуків у веб-дизайні.
Третій розділ сконцентрований на впливі фонової музики на досвід замовлення їжі онлайн, вимірюючи її вплив за допомогою опитування, аналізуючи поведінку користувачів до і після впровадження музики на симульованому веб-сайті та оцінюючи ефективність впровадження музики. Результати свідчать, що фонова музика позитивно впливає на залучення користувачів, генерацію доходів та конверсійні показники, з окупністю витрат на впровадження протягом 31 дня. The bachelor's thesis consists of 68 pages of text, 3 chapters, 9 tables, 21 figures and a list of 42 sources used. The relevance of this study lies in the need to understand the determinants of consumer behavior in the modern food market, particularly in the context of online food delivery services, and the growing recognition of music as a powerful tool to enhance the customer experience, shape behavior, and inform effective marketing strategies, thus presenting an opportunity to drive consumer behavior change and increase sales in the evolving online food market. This research aims to explore the marketing determinants of consumer behavior change in the food market, specifically focusing on the role of music implementation on online food websites. The objective of this research is to investigate how the strategic use of music on online food websites can enhance the user experience, influence consumer decision-making processes, and contribute to marketing determinants for consumer behavior change in the food market. The object of this research is to investigate how the strategic use of music on online food websites can enhance the user experience, influence consumer decision-making processes, and contribute to marketing determinants for consumer behavior change in the food market. The scientific novelty of this study is in investigating the strategic use of music on online food websites as a tool to enhance the user experience, influence consumer decision-making processes, and contribute to marketing determinants for consumer behavior change in the food market, thereby providing valuable insights into the previously underexplored role of music in online food shopping and its potential impact on customer engagement, sales, and revenue. The practical significance of this study lies in the provision of recommendations for the implementation of effective consumer behavior management mechanisms for online food websites. The research results have been confirmed by the act of implementation issued by a prominent online food website. The first section focused on sensory marketing and the role of background music in influencing consumer behavior in the food market, and it analyzed trends in online food shopping, immersive websites, music in e-commerce, custom background music, and audio DNA, as well as reviewed key scientific research papers in the field. The second section focused on the impact of sound/music on website user experience and analyzed the advantages and disadvantages of various music/sound types in web design. The third section focused on the influence of background music on the online food ordering experience, measuring its impact through a survey, analyzing user behavior before and after music implementation on a simulated website, and assessing the cost-effectiveness of implementing music. The results indicated that background music positively contributed to user engagement, revenue generation, and conversion rates, with a break-even point of 31 days for the implementation costs. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Argentina
1
Australia
2987
Bulgaria
1
China
11650
Ethiopia
-1450596173
Germany
1
Ghana
1
India
-855504424
Iran
6012047
Ireland
1
Italy
1
Japan
1
Kenya
1095
Malaysia
1422964318
Netherlands
712260923
Nigeria
1
Norway
6012049
Pakistan
11651
Philippines
11653
Poland
-1450596175
Russia
1
Singapore
-119654504
Taiwan
1
Thailand
46
Turkey
1
Ukraine
187733105
United Kingdom
784582
United States
-119654503
Unknown Country
1
Vietnam
-1654187617
Downloads
Australia
1
Finland
14
France
1
Germany
-1654187618
India
38
Iran
1
Japan
1
Netherlands
23
Pakistan
1
Philippines
80348
Poland
1
Singapore
1
South Africa
1
South Korea
49
Sweden
1
Tunisia
11659
Ukraine
187733106
United Kingdom
1
United States
-119654502
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nazarenko_back_pob.pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | -1586016872 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.