Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9214
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу |
Authors |
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
|
ORCID | |
Keywords |
інноваційний маркетинг инновационный маркетинг |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9214 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ілляшенко, Н.С. Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу / Н.С. Ілляшенко //Механізм регулювання економіки.-2007.-№3,- с. 77-92. |
Abstract |
Викладено власні визначення таких понять, як "інноваційний маркетинг", "маркетинг інновацій" та "маркетингові інновації", зроблена спроба їх класифікацій. Запропонована нова концепція ведення бізнесу – інноваційний маркетинг.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9214 Изложены собственные определения таких понятий, как "инновационный маркетинг", "маркетинг инноваций" и "маркетинговые инновации", сделана попытка их классификаций. Предложена новая концепция ведения бизнеса – инновационный маркетинг. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9214 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

-1421769999

28348383

1

1

143162329

1

64499

5

21

918276133

3

2043896534

1494614446

547119063

184497079
Downloads

28348384

1

1

143162326

1

2043896533

1

184497080
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko.zip | 61.03 kB | Unknown | -1895062969 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.