Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92197
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування бренда кондитерської здорових солодощів у діджитал-середовищі |
Authors |
Бречка, А.В.
|
ORCID | |
Keywords |
діджитал-маркетинг digital marketing конкурентні переваги competitive advantage здорові солодощі healthy sweets кондитерська студія confectionery studio просування production соціальні мережі social networks |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92197 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бречка А. В. Формування бренда кондитерської здорових солодощів у діджитал-середовищі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. Летуновська. Суми : Сумський державний університет, 2023. 62 с. |
Abstract |
Бакалаврська робота складається з 62 сторінок тексту, 3 розділів, 16 рисунків, 11 таблиць та списку з використаних джерел.
Актуальність теми роботи. У сучасному світі все більша кількість споживачів переходять на здорове харчування. З кожним роком попит на традиційні фабричні тістечка та торти, значно знижується, через значну популярність кондитерських виробів власними руками. Клієнтів приваблює різноманітність смаків, оформлення, можливість створення торта за власною ідеєю. Оригінальність, в наш час має великий конкурентоспроможний фактор над фабричними виробами. Індивідуальне замовлення створюється особисто для важливої події та не має аналогів на ринку. Особливою відмінністю “MOco Bakery” від інших міських закладів є індивідуальне виготовлення десертів без вмісту цукру, задля задоволення потреб споживачів із захворюванням цукрового діабету, а також спортсменів та дітей. Кондитерська команда створює вироби за власними професійними рецептами із зберіганням ідентичного вигляду.
Метою бакалаврської роботи є аналіз існуючого стану маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, аналіз конкурентного ринку здорових солодощів, рекомендації для розвитку підприємства.
Завдання роботи: визначити перспективу просування здорових солодощів на ринку; аналіз та оцінка діяльності досліджуваного підприємства; розробити практичні рекомендації для вдосконалення роботи бренду; встановлення діджитал переваг кондитерської серед конкурентів.
Об’єктом дослідження є кондитерська студія «MOco Bakery».
Предметом дослідження є теоретичні та практичні основи формування бренду здорових солодощів компанії.
Методи дослідження: аналіз літературних джерел та документального матеріалу, аналіз і синтез, індукції та дедукції, конкретизації та порівняння, графічний метод та узагальнення даних.
Наукова новизна дослідження: під час написання бакалаврської роботи розроблено інструменти для формування бренду здорових солодощів у діджитал середовищі, проаналізовано популярність кондитерських виробів, проаналізовано ринок конкурентних компаній із суміжною продукцією, проведено дослідження популярності соціальних мереж та стратегію роботи в них.
Практична значущість дослідження полягає в тому, що запропоновані рекомендації з апгрейду бренду та впровадження нових шляхів комунікацій з клієнтом здатні покращити позиціонування підприємства на конкурентному ринку та укріплені позитивного образу фірми.
У першому розділі зазначено теоретичні основи діджитал-маркетингу в соціальних мережах.
У другому розділі наведено існуючу інформацію про стан маркетингової діяльності підприємства, проведено аналіз розвитку ринку здорових солодощів.
3
У третьому розділі сформовано пропозиції для удосконалення маркетингової діяльності за рахунок атрибутик бренду та економічні пропозиції, щодо покращення маркетингових заходів. The bachelor's work consists of 62 sides of the text, 3 sections, 16 drawings, 11 tables and a list of selected entries. Relevance of the topic of work. In today's world, more and more people are willing to switch to healthy eating. With leather rock, the traditional factory tistechka and cake will drink on the traditional factory floor, it will significantly decrease, through the significant popularity of confectionery products with your hands. Clients enjoy the diversity of tastes, decoration, and the possibility of creating a cake for a good idea. Individual design is created for an important occasion and cannot be compared to the market. Special attention of “MOco Bakery” to other Russian deposits and individual preparation of desserts without zucru, for the satisfaction of the needs of patients with ill circulatory diabetes, athletes, and children. The confectionery team creates recipes for the best professional recipes from the same look. The purpose of the bachelor's is the analysis of the main marketing activity of the existing enterprise, the analysis of the competitive market of healthy malts, recommendations for the development of the enterprise. Tasks: designate the prospect of putting healthy malts on the market; analysis and assessment of the duration of the continued undertaking; develop practical recommendations for a perfect work and brand; setting up a digital premier confectionery among competitors. The object of research is the confectionery studio "MOco Bakery". The subject of research is the theoretical and practical foundations for the formation of a brand of healthy malt companies. Research methods analysis of literary sources and documentary material, analysis and synthesis, induction and deduction, concretization and matching, graphical method and aggregation of data. The scientific novelty of the research: at the beginning of the writing of the bachelor's work, the tools for forming the brand of healthy malts were developed, the popularity of the types of products was analyzed, the market of competitive companies from the total production was analyzed, and the popularity of those strategic measures was carried out. The practical significance of the study is in the fact that it is recommended to upgrade the brand and promote new ways of communication with the client in the building to improve the position of the enterprise in the competitive market and strengthen the positive image of the company. The first section identified was assigned the theoretical foundations of Digital marketing in social dimensions. The second section presents essential information about the camp of marketing activities of the enterprise, an analysis was made of the development of the healthy malt market.In the third section, propositions were formed to improve marketing activities for the brand attributes and economic propositions, to reduce marketing from visits. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Argentina
1
Belarus
1
Czechia
1
Germany
1
Ireland
1
Poland
1
Ukraine
27175
United Kingdom
31
United States
33977
Unknown Country
1
Downloads
Canada
13569
Czechia
20374
Denmark
1
France
1155
Germany
27173
Ireland
27174
Lithuania
1153
Poland
13569
Romania
13568
Russia
561
Slovenia
1
Ukraine
61194
United Kingdom
1
United States
61192
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Brechka_bak_pob.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | 240686 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.