Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92355
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка засобів удосконалення керування технологічними системами електроприводу |
Other Titles |
Designing the improving methods of controlling the technological electrical-drive systems |
Authors |
Тарасенко, І.О.
|
ORCID | |
Keywords |
система технологія електропривід контур зворотній зв`язок динаміка оптимальне керування system technology electric drive circuit feedback dynamics optimum control |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92355 |
Publisher | Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тарасенко І. О. Розробка засобів удосконалення керування технологічними системами електроприводу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 171 - електроніка / наук. кер. В. І. Васильєв. Конотоп : Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023. 36 с. |
Abstract |
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є силові агрегати, електричні двигуни, системи електроприводу.
Предмет дослідження є удосконалення керування технологічними системами електроприводу
Обгрунтуванням актуальності теми є те що засоби удосконалення керування технологічними системами електроприводу являється пріоритетом в всіх галузях промисловості, оскільки це рушійна сила.
Мета роботи полягає у вивченні типів, принципу роботи, та розробка засобів удосконалення керування технологічними системами електроприводу
Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі:
- огляд сучасних систем керування електроприводом;
- розробка самої системи керування електроприводу.
Ця робота представляє огляд останніх досліджень і технічного прогресу систем електродвигунів і електричних силових агрегатів для нових транспортних засобів. Завдяки аналізу та порівнянню двигуна постійного струму, асинхронного двигуна та синхронного двигуна виявлено, що синхронний двигун із постійним магнітом має кращу загальну продуктивність, у порівнянні з перетворювачами з IGBT на основі кремнію виявлено, що перетворювачі з SiC MOSFET показують значно вищу ефективність і збільшують пробіг на одному заряді. Крім того, демонструються переваги та недоліки різних стратегій та алгоритмів керування. Різні електричні силові агрегати, гібридні силові агрегати, і електричні системи з розширеним радіусом дії також докладно описані їх переваги та недоліки. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ) |
Views
Japan
1
Singapore
1
Taiwan
14
Ukraine
631
United Kingdom
28
United States
1884
Unknown Country
54
Downloads
Austria
1
Canada
1
Czechia
1
Ethiopia
1
France
1
Germany
631
Japan
1
Nigeria
1
Singapore
1
Ukraine
2615
United States
2616
Unknown Country
2614
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tarasenko_bak_rob.pdf | 666.66 kB | Adobe PDF | 8484 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.