Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92355
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка засобів удосконалення керування технологічними системами електроприводу
Other Titles Designing the improving methods of controlling the technological electrical-drive systems
Authors Тарасенко, І.О.
ORCID
Keywords система
технологія
електропривід
контур
зворотній зв`язок
динаміка
оптимальне керування
system
technology
electric drive
circuit
feedback
dynamics
optimum control
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92355
Publisher Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету"
License Copyright not evaluated
Citation Тарасенко І. О. Розробка засобів удосконалення керування технологічними системами електроприводу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 171 - електроніка / наук. кер. В. І. Васильєв. Конотоп : Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023. 36 с.
Abstract Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є силові агрегати, електричні двигуни, системи електроприводу. Предмет дослідження є удосконалення керування технологічними системами електроприводу Обгрунтуванням актуальності теми є те що засоби удосконалення керування технологічними системами електроприводу являється пріоритетом в всіх галузях промисловості, оскільки це рушійна сила. Мета роботи полягає у вивченні типів, принципу роботи, та розробка засобів удосконалення керування технологічними системами електроприводу Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі: - огляд сучасних систем керування електроприводом; - розробка самої системи керування електроприводу. Ця робота представляє огляд останніх досліджень і технічного прогресу систем електродвигунів і електричних силових агрегатів для нових транспортних засобів. Завдяки аналізу та порівнянню двигуна постійного струму, асинхронного двигуна та синхронного двигуна виявлено, що синхронний двигун із постійним магнітом має кращу загальну продуктивність, у порівнянні з перетворювачами з IGBT на основі кремнію виявлено, що перетворювачі з SiC MOSFET показують значно вищу ефективність і збільшують пробіг на одному заряді. Крім того, демонструються переваги та недоліки різних стратегій та алгоритмів керування. Різні електричні силові агрегати, гібридні силові агрегати, і електричні системи з розширеним радіусом дії також докладно описані їх переваги та недоліки.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ)

Views

Japan Japan
1
Singapore Singapore
1
Taiwan Taiwan
14
Ukraine Ukraine
631
United Kingdom United Kingdom
28
United States United States
1884
Unknown Country Unknown Country
54

Downloads

Austria Austria
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
Ethiopia Ethiopia
1
France France
1
Germany Germany
631
Japan Japan
1
Nigeria Nigeria
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2615
United States United States
2616
Unknown Country Unknown Country
2614

Files

File Size Format Downloads
Tarasenko_bak_rob.pdf 666.66 kB Adobe PDF 8484

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.