Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92360
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості копінг-стратегій студентів із різними рівнями адаптованості до навчання в умовах воєнного стану
Authors Зеленська, В.С.
ORCID
Keywords копінг-стратегії
адаптованість
воєнний стан
програма розвитку
когнітивно-поведінкова терапія
coping strategies
adaptability
martial law
development program
cognitive-behavioral therapy
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92360
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Зеленська В. С. Особливості копінг-стратегій студентів із різними рівнями адаптованості до навчання в умовах воєнного стану : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 - психологія / наук. кер. С. О. Ніколаєнко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 76 с.
Abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей копінг-стратегій студентів із різними рівнями адаптованості до навчання в умовах воєнного стану.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Indonesia Indonesia
1
Mongolia Mongolia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1
United Kingdom United Kingdom
19
United States United States
253
Unknown Country Unknown Country
36

Downloads

Austria Austria
1
Canada Canada
1
Cyprus Cyprus
1
Czechia Czechia
1
France France
315
Georgia Georgia
1
Germany Germany
252
Hungary Hungary
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
79
Netherlands Netherlands
139
Poland Poland
137
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Russia Russia
74
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
316
United Kingdom United Kingdom
79
United States United States
315
Unknown Country Unknown Country
139

Files

File Size Format Downloads
Zelenska_bak_rob.pdf 1.1 MB Adobe PDF 1856

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.