Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92462
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Formation of the company’s digital competitive advantages |
Other Titles |
Формування цифрових конкурентних переваг компанії |
Authors |
Barabas, D.O.
Panasiuk, O.O. Kryvonos, A.I. |
ORCID | |
Keywords |
цифровізація конкурентна перевага конкурентоспроможність лектронний бізнес цифрова конку-рентна перевага digitalization competitive advantage competitiveness e-business digital competitive advantage |
Type | Article |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92462 |
Publisher | Sumy State University |
License | Creative Commons Attribution 4.0 International License |
Citation | Barabas, D., Panasiuk, O., & Kryvonos, A. (2023). FORMATION OF THE COMPANY’S DIGITAL COMPETITIVE ADVANTAGES. Mechanism of an Economic Regulation, (2(100), 12-18. https://doi.org/10.32782/mer.2023.100.02 |
Abstract |
Цифрова трансформація супроводжується збільшенням конкуренції і конкурентних результатів. Посилення цифровізації призводить до гіперконкуренції і зменшення стійкості конкурентної переваги.У статті розглянуто основні теоретичні та практичні аспекти формування цифрових конкурентних переваг компаній в умовах невизначеності та ризику. У центрі уваги даної статті сфери бізнесу, де компанії можуть розвивати свої цифрові конкурентні переваги. У ході дослідження було виокремлено джерела цифрових конкурентних переваг компанії в системі цифрової економіки. Визначено послідовність формування нових конкурентних переваг, яка складається з чотирьох етапів. Зазначено необхідність у створенні комплексної системи формування та підтримки конкурентних переваг компанії, що включає в себе сукупність постійно здійснюваних інноваційних, інвестиційних, маркетингових, організаційно-управлінських, кадрових та соціальних заходів. Зроблено акцент на інформаційних технологіях і системах, їх розвитку та впливі на ефективність діяльності підприємств. Систематизовано процес формування цифрових конкурентних переваг підприємства залежно від різних підходів до трактування конкурентоспроможності. Узагальнено технологію пошуку конкурентних переваг в умовах цифровізації. Зазначено, що в усіх аспектах діяльності компанії повинні здійснюватися зміни, що сприяють збільшенню кількості конкурентних переваг. Роботизація бізнес-процесів є ще одним напрямом цифрової трансформації, який дозволяє автоматизувати повторювані операції за допомогою програмних роботів. Це допомагає збільшити продуктивність та ефективність роботи компаній. Збір та аналіз великих обсягів даних також грають важливу роль у формуванні конкурентних переваг. Оптимальне використання даних дозволяє приймати швидкі та точні бізнес-рішення. Визначено ключові конкурентні переваги, що набувають компанії в результаті цифрової трансформації. Отже, виходячи з вищесказаного, сьогодні будь-яка компанія, незалежно від її розміру і галузі, яка бажає залишатися конкурентоспроможною, повинна інтегрувати цифрову стратегію в свою корпоративну стратегію. Автор аргументує, що цифрова трансформація сприяє змінам в конкурентній ситуації на ринках. Компаніям необхідно активно впроваджувати цифрові технології, щоб забезпечити свою конкурентоспроможність. Використання електронного бізнесу, роботизація бізнес-процесів та аналіз даних стають ключовими факторами успіху. Digital transformation is reshaping the way business companies compete in the market. It requires companies to actively utilize digital technologies to form competitive advantages. The article covers the main theoretical and practical aspects of the formation of competitive advantages of digital companies in the face of uncertainty and risk. The article explores how companies can utilize digital technologies to create competitive advantages. In the course of the study, the sources of digital competitive advantages of the company in the digital economy system were identified. The sequence of formation of new competitive advantages, consisting of four stages, has been determined. The necessity of creating integrated system for the formation and support of the company's competitive advantages, includ-ing a set of constantly implemented innovative, investment, marketing, organizational and managerial, personnel and social events, is underlined. The focus is on information technologies and systems, their development, and the impact on the performance of enterprises.The process of forming digital competitive advantages of enterprise is systematized depending on different approaches to the interpretation of competitiveness. The technology of searching for competitive advantages in the context of digitalization is generalized. It is noted that in all aspects of the Company's activities, changes should be made to increase the number of competitive advantages. The key competitive advantages that companies gain as a result of digital transformation are identified. Therefore, based on the above, today any company, regardless of its size and industry, that wants to remain competitive, must integrate a digital strategy into its corporate strategy. |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
Argentina
1
Brazil
73142
China
1
Germany
273131
Ireland
5
Palestinian Territories
146285
Peru
41
Singapore
1356445
South Africa
1
Switzerland
1
Turkey
1
Ukraine
38875
United Kingdom
9769
United States
2712889
Unknown Country
4610988
Downloads
Austria
1
Belgium
1
Brazil
1
Germany
1
Ghana
1
India
2712888
Jordan
1356441
Palestinian Territories
19438
Peru
1
Singapore
1356446
Switzerland
1
Ukraine
1356442
United States
2712885
Unknown Country
4610989
Yemen
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Barabas_mer_2_2023.pdf | 558.19 kB | Adobe PDF | 14125537 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.