Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92501
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль маркетингу та комунікацій у вищих навчальних закладах |
Authors |
Холод, A.
|
ORCID | |
Keywords |
ВНЗ важливість маркетингових комунікацій просування вищих навчальних закладів ВУЗ важность маркетинговых коммуникаций продвижение высших учебных заведений university the importance of marketing communications promotion of higher education institutions |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92501 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Холод А. Роль маркетингу та комунікацій у вищих навчальних закладах / наук. кер. І. С. Левенок // Наукова спільнота студентів ХХІ століття : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної студентської онлайн-конференції / упоряд.: О. П. Сидоренко, І. С. Левенок, Т. Г. Чернишова. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 15-19. |
Abstract |
Навчання у вищому навчальному закладі – це
етап, який проходить 75% українців (за заявою Є. Ковтунця). Кожному
абітурієнту доводиться робити вибір: куди вступати та яку ж професію обрати.
ВНЗ проводять агітаційну програму для заохочення майбутніх студентів
навчатися саме в їхньому університеті. Але зараз став набирати популярності
новий метод просування, а саме: за допомогою соціальних мереж.
Метою даного дослідження є здійснити аналіз важливості маркетингових
комунікацій та просування вищих навчальних закладів. Обрана тема є досить
актуальною, бо з кожним роком університети впроваджують інновації по
заохоченню до вступної кампанії по набору майбутніх студентів. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Australia
1
China
1
Ukraine
946
United Kingdom
17
United States
1718
Unknown Country
275
Downloads
China
1
Slovakia
177
Ukraine
947
United States
1719
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kholod_marketynhovi_komunikatsii.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | 2845 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.