Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92508
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Навчальний тренінг як метод інтерактивного навчання української мови професійного спрямування іноземних студентів-медиків |
Authors |
Pylypenko-Fritsak, Nataliia Anatoliivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5261-582X |
Keywords |
українська мова професійного спрямування метод інтерактивного навчання навчальний тренінг іноземні студенти-медики украинский язык профессионального направления метод интерактивного обучения обучающий тренинг иностранные студенты-медики professional Ukrainian language interactive learning method training international medical students |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92508 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Пилипенко-Фріцак Н. А. Навчальний тренінг як метод інтерактивного навчання української мови професійного спрямування іноземних студентів-медиків // Наукова спільнота студентів ХХІ століття : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної студентської онлайн-конференції / упоряд.: О. П. Сидоренко, І. С. Левенок, Т. Г. Чернишова. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 64-69. |
Abstract |
Однією з головних ознак сучасного суспільства є його розвиток на основі
інновацій. Цей процес у повній мірі стосується й освітньої галузі [1]. Перед
вищими навчальними закладами стоїть завдання постійного підвищення якості
освітнього процесу, модернізації його змісту, розробки й впровадження
інновацій та інформаційних технологій, пошук нових або реконструкція старих,
добре відомих методів навчання, що найбільшою мірою забезпечують активність
студентів у навчальному процесі в рамках «моделі студентоцентричного
навчання» [4, с.18]. Процес навчання потребує напруженої розумової роботи
студента його активної участі в навчальному процесі. Самі по собі пояснення й
демонстрація не дадуть стійких знань; цього можна досягти лише за допомогою
активного / інтерактивного навчання. Актуальним питанням на сьогодні є пошук
нових інноваційних педагогічних форм навчання, які сприяють процесу
розкриття пізнавальних можливостей студентів, що і зумовило мету нашої
роботи: розглянути і описати тренінги як складову інтерактивного педагогічного
процесу та довести доцільність використання навчальних тренінгів у навчанні
іноземних студентів медичних спеціальностей української мови професійного
спрямування. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Australia
1
Germany
1
Switzerland
1
Ukraine
67
United Kingdom
8
United States
401
Unknown Country
21
Downloads
Germany
1
Switzerland
35
Ukraine
67
United States
401
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pylypenko-Fritsak_treninh.pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | 505 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.