Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92511
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Командний квест: покрокове вирішення інтелектуальних, пошукових та творчих завдань
Authors Burnos, Yevheniia Yuriivna
ORCID
Keywords інтерактивні технології навчання
квест
інтерактивна пошукова діяльність студентів
интерактивные технологии обучения
интерактивная поисковая деятельность студентов
interactive learning technologies
quest
interactive search activity of students
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92511
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Бурнос Є. Ю. Командний квест: покрокове вирішення інтелектуальних, пошукових та творчих завдань // Наукова спільнота студентів ХХІ століття : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної студентської онлайн-конференції / упоряд.: О. П. Сидоренко, І. С. Левенок, Т. Г. Чернишова. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 77-80.
Abstract Актуальність питань щодо особливостей впровадження інноваційних технологій навчання в освітній процес обумовлена сталим підвищенням вимог до якості освіти в закладах вищої освіти. Сьогодні студенти повинні володіти не лише знаннями та вміннями, а й мати розвинену уяву, мислення, високий рівень самостійності, вміти вчитися упродовж усього життя. Одним із найбільш перспективних шляхів удосконалення підготовки студентів є впровадження новітніх педагогічних технологій, які допомагають викладачу мотивувати студентів до навчання та ефективно опановувати обрану професію. Найбільш ефективними в плані актуалізації пізнавальної активності є інтерактивні технології навчання. Сьогодні все більшої популярності набувають освітні квести. Квест – це освітня технологія, в рамках якої педагог формує інтерактивну пошукову діяльність студентів, задає параметри цієї діяльності, контролює її і визначає тимчасові межі. Така технологія розвиває комунікативність, лідерські якості кожного, підвищує не тільки мотивацію до процесу отримання знань, а й відповідальність за результати власної діяльності. Технологія квесту дозволяє реалізовувати наочність, мультимедійність та інтерактивність навчання.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Argentina Argentina
1
Ukraine Ukraine
808
United Kingdom United Kingdom
7
United States United States
2099
Unknown Country Unknown Country
12

Downloads

Ukraine Ukraine
809
United States United States
2928

Files

File Size Format Downloads
Burnos_kvest.pdf 1.09 MB Adobe PDF 3737

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.