Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92529
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування умінь ведення діалогу при вивченні іноземної мови |
Authors |
Nefedchenko, Oksana Illivna
Aleksakhina, Tetiana Oleksiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-1656-2422 http://orcid.org/0000-0002-9905-330X |
Keywords |
евристичний навчальний діалог іноземна мова студенти эвристический обучающий диалог иностранный язык студенты heuristic learning dialogue foreign language students |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92529 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Нефедченко О. І., Алексахіна Т. О. Формування умінь ведення діалогу при вивченні іноземної мови // Наукова спільнота студентів ХХІ століття : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної студентської онлайн-конференції / упоряд.: О. П. Сидоренко, І. С. Левенок, Т. Г. Чернишова. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 59-63. |
Abstract |
Вагоме місце з-поміж професійних умінь займають уміння застосовувати
евристичний навчальний діалог при вивченні різних предметів, зокрема іноземної мови. Означений підхід визначає провідним у навчанні студентів
орієнтацію на опанування логікою навчального діалогу, оскільки він забезпечує
більш повні можливості для творчого освоєння знань, підвищення рівня
самостійності в опануванні студентами знань та умінь, сприяє виробленню таких
важливих професійних якостей особистості, як самостійність, ініціативність,
креативність, гнучкість мислення та ін. На підставі аналізу філософсько методологічних, психолого-педагогічних досліджень В. Андреєва,
А. Хуторського, П. Копніна, А. Короля, Г. Гончаренка та інших це можливо в
умовах пізнавально-творчої, тобто евристичної освіти, яка може бути
схарактеризована як завершена інноваційна освітня система, що має на меті
створення необхідних умов для розвитку і творчої самореалізації, самозростання
особистості майбутнього професіонала.
На підставі системного аналізу Галузевого стандарту вищої освіти,
Концепції «Нова українська школа» визначено групи основних умінь
застосування евристичного навчального діалогу, якими мають оволодіти сучасні
студенти, а саме: уміння ставити сутнісні пізнавальні запитання; уміння складати
логічний ряд запитань для розвитку мислення, створення конкретного освітнього
продукту; уміння взаємодіяти в інтерактивній групі; уміння здійснювати
діагностику запитальної діяльності та діалогової взаємодії. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Japan
1
Singapore
2102
Ukraine
329
United Kingdom
15
United States
4202
Unknown Country
166
Downloads
Ukraine
2103
United States
2101
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nefedchenko_evrystychnyi_dialoh.pdf | 426.19 kB | Adobe PDF | 4205 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.