Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92553
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
| Title | Сучасна передвища освіта: формування рекламно-інформаційної кампанії |
| Other Titles |
Modern pre-higher education: formation of an advertising and information campaign |
| Authors |
Карепіна, О.О.
|
| ORCID | |
| Keywords |
коледж college рекламна кампанія рекламная кампания advertising campaign сценарії сценарии scenarios |
| Type | Bachelous Paper |
| Speciality | 061 - Журналістика |
| Date of Issue | 2023 |
| URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92553 |
| Publisher | Сумський державний університет |
| License | Copyright not evaluated |
| Citation | Карепіна О. О. Сучасна передвища освіта: формування рекламно-інформаційної кампанії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 40 с. |
| Abstract |
Актуальність теми роботи: рекламно-інформаційна кампанія для
Класичного фахового коледжу була розроблена за декількох причин. По перше, рекламна кампанія допомагає підвищити обізнаність про коледж
серед цільової аудиторії та допоможе залучити нових студентів. По-друге,
підвищить репутацію та підтримає імідж навчального закладу. По-третє,
допоможе відрізнити коледж від конкурентів. Рекламна кампанія буде
реалізована переважно в соціальних мережах, тож звідси витікає ще один
аспект актуальності роботи. У тому, що за допомогою використання
соціальних мереж можливо залучити велику кількість потенційної ЦА. |
| Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Netherlands
1
Singapore
3093
Ukraine
239
United Kingdom
29
United States
1881
Unknown Country
10489
Downloads
Austria
1
France
124
Singapore
1
Ukraine
398
United States
5245
Unknown Country
10492
Files
| File | Size | Format | Downloads |
|---|---|---|---|
| Karepіna_bak_rob.pdf | 2.35 MB | Adobe PDF | 16261 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.