Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92554
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Єднання українців як основа комунікативної стратегії бренду |
Other Titles |
Unity of Ukrainians as the basis of the brand's communicative strategy |
Authors |
Охрименко, Л.С.
|
ORCID | |
Keywords |
бренд brand брендбук brand book комунікативна стратегія communicative strategy |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92554 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Охрименко Л. С. Єднання українців як основа комунікативної стратегії бренду : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 48 с. |
Abstract |
Роботу присвячено темі розробки комунікативної стратегії, зокрема втіленню в неї ідеї єднання українців та її ілюстрування за допомогою книги
бренду. У першому розділі описуються теоретичні підходи до таких понять як
«бренд», «ідентичність бренду», «комунікативна стратегія», «брендбук», які є
фундаментальними в контексті дослідження. Другий розділ містить
визначення ролі єдності українців у формуванні бренду, з’ясування
особливостей складових брендбуку, обґрунтування їх практичного
застосування, та рекомендації щодо використання ідеї єдності українців в
комунікативній стратегії бренду.
Результатом дослідження є створення інформаційного продукту –
брендбуку для вигаданого бренду одягу «UniteU», який ілюструє
комунікативну стратегію, є уособленням ідентичності бренду та
інструментом її трансляції як для фахівців брендингу, так і цільової аудиторії.
Варто відзначити, що у контексті проєкту розроблено голос бренду,
який відповідає визначеній ідеології та фірмовому стилю, а також формує
характер комунікації бренду. Адже комунікація зі споживачами є одним з
найважливіших чинників стратегії просування, який вимагає аналізу та
врахування соціальних, культурних та психологічних факторів, що впливають
на потреби та цінності споживачів. Особливого значення це набуває в умовах
сучасної ринкової конкуренції та воєнного стану в країні, які змінюють фокус
світогляду населення. Відповідно до таких трансформацій, комунікативна
стратегія бренду має адаптуватися до сучасних реалій та враховувати
особливості цільової аудиторії, що зумовлює актуальність нашої роботи. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
China
1
Ireland
6
Netherlands
56
Poland
1
Singapore
1
Ukraine
7627
United Kingdom
113
United States
19336
Unknown Country
1
Downloads
Austria
1
Denmark
1
France
1184
Germany
19337
Lithuania
1
Poland
7628
Ukraine
27143
United States
27143
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Оhrimenko_bak_rob.pdf | 2.18 MB | Adobe PDF | 82438 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.