Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92555
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психологія кольору у сприйнятті реклами магазину сумок
Other Titles The psychology of color in the perception of handbag store advertising
Authors Садимака, М.А.
ORCID
Keywords кольори брендів
brand colors
реклама
advertising
психологія кольору
psychology of color
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92555
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Садимака М. А. Психологія кольору у сприйнятті реклами магазину сумок : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 29 с.
Abstract Психологія кольору є науковою дисципліною, що вивчає різні емоційні стани, поведінку та настрій людини, викликані дією кольору. Колір як цінний інструмент і невід’ємна частина рекламної комунікації безпосередньо впливає на нашу підсвідомість і приваблює або відлякує споживачів своїм прихованим сенсом. Тому дуже важливо вибрати правильний колір, який допоможе в комунікації зі споживачем. Сьогодні бренди та магазини відчувають важливість у створенні іміджу бренду, який запам’ятовується, а колір є важливим елементом ідентичності. Тому не дивно, що прихильники бренду стають відданими візуальній ідентичності компанії та можуть заперечувати зміну кольорової гами, бо сформована асоціація кольору та бренду може втратитися, разом із залученістю споживачів до бренду. Актуальність обраної теми зумовлена важливістю впливу кольору на психологію людей. При створенні брендів та рекламної продукції, яку компанії використовують для просування свого бренду, колір є одним із важливих аспектів. Відповідно, робота спрямована на те, щоб розробити ефективну візуальну ідентичність магазину з невеликими фінансовими ресурсами. В результаті роботи було розроблено візуальну ідентичність для онлайн-магазину сумок, зокрема, логотип магазину в чорно-синіх кольорах. Чорний вважається елегантним відтінком, який уособлює розкіш і стриманість. Синій нагадує про море, небо та мрію. У макетах білборду, сітілайту, листівки та сторіз для соціальних мереж були додані рожевий та бежевий колір.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Argentina Argentina
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
7
Netherlands Netherlands
64
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
60690
United Kingdom United Kingdom
127
United States United States
23005

Downloads

Czechia Czechia
5538
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
14273
United States United States
37480

Files

File Size Format Downloads
Sadymaka_bak_rob.pdf 1.33 MB Adobe PDF 57292

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.