Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92555
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Психологія кольору у сприйнятті реклами магазину сумок |
Other Titles |
The psychology of color in the perception of handbag store advertising |
Authors |
Садимака, М.А.
|
ORCID | |
Keywords |
кольори брендів brand colors реклама advertising психологія кольору psychology of color |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92555 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Садимака М. А. Психологія кольору у сприйнятті реклами магазину сумок : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 29 с. |
Abstract |
Психологія кольору є науковою дисципліною, що вивчає різні емоційні
стани, поведінку та настрій людини, викликані дією кольору. Колір як цінний
інструмент і невід’ємна частина рекламної комунікації безпосередньо
впливає на нашу підсвідомість і приваблює або відлякує споживачів своїм
прихованим сенсом. Тому дуже важливо вибрати правильний колір, який
допоможе в комунікації зі споживачем. Сьогодні бренди та магазини
відчувають важливість у створенні іміджу бренду, який запам’ятовується, а
колір є важливим елементом ідентичності. Тому не дивно, що прихильники
бренду стають відданими візуальній ідентичності компанії та можуть
заперечувати зміну кольорової гами, бо сформована асоціація кольору та
бренду може втратитися, разом із залученістю споживачів до бренду.
Актуальність обраної теми зумовлена важливістю впливу кольору на
психологію людей. При створенні брендів та рекламної продукції, яку
компанії використовують для просування свого бренду, колір є одним із
важливих аспектів. Відповідно, робота спрямована на те, щоб розробити
ефективну візуальну ідентичність магазину з невеликими фінансовими
ресурсами.
В результаті роботи було розроблено візуальну ідентичність для
онлайн-магазину сумок, зокрема, логотип магазину в чорно-синіх кольорах.
Чорний вважається елегантним відтінком, який уособлює розкіш і
стриманість. Синій нагадує про море, небо та мрію. У макетах білборду,
сітілайту, листівки та сторіз для соціальних мереж були додані рожевий та
бежевий колір. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Argentina
1
China
1
France
1
Germany
1
Ireland
7
Netherlands
64
Singapore
1
Ukraine
60690
United Kingdom
127
United States
23005
Downloads
Czechia
5538
Netherlands
1
Ukraine
14273
United States
37480
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sadymaka_bak_rob.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | 57292 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.