Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92556
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка концепції соціальної рекламної кампанії на підтримку ветеранів Збройних сил України |
Other Titles |
The development of the concept of a social advertising campaign in support of veterans of the Armed Forces of Ukraine |
Authors |
Литвиненко, Я.Р.
|
ORCID | |
Keywords |
ветерани veterans соціальна реклама social advertisement суспільна підтримка public support |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92556 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Литвиненко Я. Р. Розробка концепції соціальної рекламної кампанії на підтримку ветеранів Збройних сил України : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. : М. В. Садівнича, О. О. Бондаренко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 25 с. 25 с. |
Abstract |
У роботі представлена концепція соціальної рекламної кампанії
на підтримку ветеранів Збройних сил України. У межах концепції пропонується
п’ять різних типів рекламного контенту для поширення на різних платформах.
Це зовнішня реклама, текстові матеріали для публікації в друкованих та інтернет
виданнях, подкасти для поширення на радіо, соціальні рекламні ролики для
трансляції на телебаченні, а також – відеозвернення для поширення в соціальних
мережах. Робота містить посилання на 17 джерел. Обсяг роботи – 25 сторінок.
Сфера застосування інформаційного проєкту – реалізація соціальної рекламної
кампанії на території України. Актуальність розробки концепції соціальної
рекламної кампанії обумовлена тим, що наразі наша країна перебуває у стані
війни. Для ветеранів, котрі з різних причин завершили військову кар’єру,
повернення до цивільного життя є тривалим та непростим процесом, тож, на
рівні із державною підтримкою вони мають бачити та відчувати вдячність і
підтримку з боку суспільства. Розроблена нами концепція соціальної рекламної
кампанії має на меті формування у суспільній свідомості вдячності та поваги до
ветеранів Збройних сил України, а також сприяння інтеграції самих ветеранів у
цивільне життя. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Argentina
1
China
1
Germany
1
Ireland
1165
Netherlands
100
Singapore
1
Ukraine
6799
United Kingdom
197
United States
16554
Unknown Country
1
Downloads
China
1
Czechia
1
Germany
8290
Lithuania
1
Poland
5309
Singapore
1
Ukraine
24820
United Kingdom
1
United States
24820
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lytvynenko_bak_rob.pdf | 369.57 kB | Adobe PDF | 63244 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.