Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92556
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка концепції соціальної рекламної кампанії на підтримку ветеранів Збройних сил України
Other Titles The development of the concept of a social advertising campaign in support of veterans of the Armed Forces of Ukraine
Authors Литвиненко, Я.Р.
ORCID
Keywords ветерани
veterans
соціальна реклама
social advertisement
суспільна підтримка
public support
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92556
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Литвиненко Я. Р. Розробка концепції соціальної рекламної кампанії на підтримку ветеранів Збройних сил України : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. : М. В. Садівнича, О. О. Бондаренко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 25 с. 25 с.
Abstract У роботі представлена концепція соціальної рекламної кампанії на підтримку ветеранів Збройних сил України. У межах концепції пропонується п’ять різних типів рекламного контенту для поширення на різних платформах. Це зовнішня реклама, текстові матеріали для публікації в друкованих та інтернет виданнях, подкасти для поширення на радіо, соціальні рекламні ролики для трансляції на телебаченні, а також – відеозвернення для поширення в соціальних мережах. Робота містить посилання на 17 джерел. Обсяг роботи – 25 сторінок. Сфера застосування інформаційного проєкту – реалізація соціальної рекламної кампанії на території України. Актуальність розробки концепції соціальної рекламної кампанії обумовлена тим, що наразі наша країна перебуває у стані війни. Для ветеранів, котрі з різних причин завершили військову кар’єру, повернення до цивільного життя є тривалим та непростим процесом, тож, на рівні із державною підтримкою вони мають бачити та відчувати вдячність і підтримку з боку суспільства. Розроблена нами концепція соціальної рекламної кампанії має на меті формування у суспільній свідомості вдячності та поваги до ветеранів Збройних сил України, а також сприяння інтеграції самих ветеранів у цивільне життя.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Argentina Argentina
1
China China
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1165
Netherlands Netherlands
100
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
6799
United Kingdom United Kingdom
197
United States United States
16554
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
8290
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
5309
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
24820
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
24820

Files

File Size Format Downloads
Lytvynenko_bak_rob.pdf 369.57 kB Adobe PDF 63244

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.