Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92718
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка плану просування інтернет-магазину в сфері побутової техніки |
Authors |
Касьян, Д.І.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова стратегія marketing strategy інтернет-магазин Internet-shop план просування promotion plan ринок побутової техніки методи просування онлайн online promotion methods |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92718 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Касьян Д. І. Розробка плану просування інтернет-магазину в сфері побутової техніки : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Г. В. Салтикова. Суми : Сумський державний університет, 2023. 47 с. |
Abstract |
Актуальність дослідження розробки плану просування інтернет-магазину в сфері побутової техніки полягає в наступних аспектах: За більш ніж останні 20 років ми спостерігаємо постійне зростання ринку електронної комерції, та кількості людей які здійснюють покупки через Інтернет. Інтернет-магазини стають все більш зручним і популярним варіантом для покупки будь-чого, в тому числі і побутової техніки, тому розробка ефективного плану просування є актуальним завданням. В цій роботі було розкрито тему поняття інтернет-магазину та дослідження сучасних методів просування. На основі проведеного дослідження була створена стратегія просування, яка включає в себе декілька найпопулярніших методів просування для онлай бізнесу. Також було проведено разрахунки ефективності вкладень у рекламу в тематиці побутової техніки. The relevance of research into the development of a plan for the promotion of an online store in the field of household appliances lies in the following aspects: For more than the last 20 years, we have observed a constant growth of the e-commerce market and the number of people who make purchases via the Internet. Online stores are becoming an increasingly convenient and popular option for buying anything, including household appliances, so developing an effective promotion plan is an urgent task. In this work, the topic of the concept of an online store and the study of modern methods of promotion were revealed. On the basis of the conducted research, a promotion strategy was created, which includes several of the most popular promotion methods for online business. Calculations of the effectiveness of investments in advertising in the field of household appliances were also carried out. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Romania
1
Singapore
1
Ukraine
2717
United Kingdom
124
United States
13150
Unknown Country
1
Downloads
France
1
Germany
1770
Romania
1
Russia
450
Ukraine
10304
United States
13149
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kasyan_bac_rob.docx | 9.01 MB | Microsoft Word XML | 25676 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.