Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93090
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Таргетована реклама у соціальних мережах: сутність та основні терміни |
Other Titles |
Targeted advertising in social networks: essence and basic terms |
Authors |
Krykunenko, Oleksii Oleksandrovych
|
ORCID | |
Keywords |
таргетинг реклама рекламний бюджет цільова аудиторія targeting advertising advertising budget target audience |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93090 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Крикуненко О. О. Таргетована реклама у соціальних мережах: сутність та основні терміни // Сучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 25–26 травня 2023 р. / відп. за вип. В. О. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 59-63. |
Abstract |
Стаття присвячена вивченню таргетованої реклами у соціальних мережах, розкритті її
основної сутності та основної термінології. З’ясовано важливість таргетингу у сучасній медіа індустрії. У статті також обговорюються основі переваги та недоліки таргетованої реклами
та цілі таргетингу загалом. The article is devoted to the study of targeted advertising in social networks, disclosure of its main essence and basic terminology. The importance of targeting in the modern media industry is defined. The article also discusses the main advantages and disadvantages of targeted advertising and the goals of targeting in general. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Italy
1
Poland
282
Ukraine
27578
United Kingdom
130
United States
21151
Unknown Country
1
Downloads
Germany
1
Poland
1872
Ukraine
6012
United Kingdom
131
United States
21150
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Krikunenko_targeting.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | 29166 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.