Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93091
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Жанр інтерв’ю в українськомовному сегменті Ютубу: тенденції розвитку
Other Titles The interview genre in the Ukrainian language segment of YouTube: development trends
Authors Кріцька, В.
ORCID
Keywords Ютуб
інтерв’ю
інтерв’юер
мова
відео
YouTube
channel
interview
interviewer
language
video
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93091
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Кріцька В. Жанр інтерв’ю в українськомовному сегменті Ютубу: тенденції розвитку // Сучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 25–26 травня 2023 р. / відп. за вип. В. О. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 64-69.
Abstract Розглядаються тенденції розвитку жанру інтерв’ю в українськомовному сегменті, а саме класифікація інтерв’ю, емоційність подачі матеріалу та мовне питання.
The trends in the development of the interview genre in the Ukrainian-speaking segment are considered, namely, the classification of interviews, the emotionality of the presentation of the material, and the language issue.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Belgium Belgium
1
China China
300
Finland Finland
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Mongolia Mongolia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
17114
United Kingdom United Kingdom
22
United States United States
25853
Unknown Country Unknown Country
50

Downloads

China China
1
Finland Finland
1
Germany Germany
43346
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
17113
United Kingdom United Kingdom
20
United States United States
43347

Files

File Size Format Downloads
Krytska_interview.pdf 1.25 MB Adobe PDF 103830

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.