Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93098
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду |
Other Titles |
Brandbook as an embodiment of the modern brand’s strategy |
Authors |
Yanenko, Yaroslav Vasylovych
Охрименко, Л. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2468-6636 |
Keywords |
бренд брендбук ідентичність бренду фірмовий стиль комунікативна стратегія brand brand book brand identity corporate style communicative strategy |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93098 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Яненко Я. В., Охрименко Л. Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду // Сучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 25–26 травня 2023 р. / відп. за вип. В. О. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 108-111. |
Abstract |
Роботу присвячено визначенню ролі брендбуку як ключового інструменту керування
брендом та налагодження комунікативної стратегії у сучасних умовах. Розглядається
структура та функції брендбуку, а також його значення для формування ідентичності та
впізнаваності бренду. Зокрема, акцентується увага на особливостях створення брендбуку для
українських брендів, які наразі стикаються з новими викликами через вплив довготривалої війни,
що змушують застосовувати нові стратегії просування, адаптовані до умов сьогодення. The work is devoted to determining the role of a brand book as a key tool for managing a brand and establishing a communicative strategy in modern conditions. The structure and functions of a brand book, as well as its importance for forming identity and recognition of a brand are considered. In particular, the emphasis is focused on the features of creating a brand book for Ukrainian brands, which are currently facing new challenges due to the impact of a long-term war, which force them to apply new promotion strategies adapted to the conditions of today. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Italy
1
Singapore
1
Ukraine
9737
United Kingdom
18
United States
9739
Unknown Country
19498
Downloads
France
227
Germany
19498
Indonesia
1
Ukraine
969
United Kingdom
16
United States
9738
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yanenko_brand.pdf | 1 MB | Adobe PDF | 30449 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.