Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93098
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду
Other Titles Brandbook as an embodiment of the modern brand’s strategy
Authors Yanenko, Yaroslav Vasylovych  
Охрименко, Л.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2468-6636
Keywords бренд
брендбук
ідентичність бренду
фірмовий стиль
комунікативна стратегія
brand
brand book
brand identity
corporate style
communicative strategy
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93098
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Яненко Я. В., Охрименко Л. Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду // Сучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 25–26 травня 2023 р. / відп. за вип. В. О. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 108-111.
Abstract Роботу присвячено визначенню ролі брендбуку як ключового інструменту керування брендом та налагодження комунікативної стратегії у сучасних умовах. Розглядається структура та функції брендбуку, а також його значення для формування ідентичності та впізнаваності бренду. Зокрема, акцентується увага на особливостях створення брендбуку для українських брендів, які наразі стикаються з новими викликами через вплив довготривалої війни, що змушують застосовувати нові стратегії просування, адаптовані до умов сьогодення.
The work is devoted to determining the role of a brand book as a key tool for managing a brand and establishing a communicative strategy in modern conditions. The structure and functions of a brand book, as well as its importance for forming identity and recognition of a brand are considered. In particular, the emphasis is focused on the features of creating a brand book for Ukrainian brands, which are currently facing new challenges due to the impact of a long-term war, which force them to apply new promotion strategies adapted to the conditions of today.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Italy Italy
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
9737
United Kingdom United Kingdom
18
United States United States
9739
Unknown Country Unknown Country
19498

Downloads

France France
227
Germany Germany
19498
Indonesia Indonesia
1
Ukraine Ukraine
969
United Kingdom United Kingdom
16
United States United States
9738

Files

File Size Format Downloads
Yanenko_brand.pdf 1 MB Adobe PDF 30449

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.