Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93344
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми та перспективи розвитку Інтернет-торгівлі
Authors Kravchenko, Olena Volodymyrivna  
Гербут, Я.О.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5927-8814
Keywords інтернет-торгівля
интернет-торговля
internet commerce
облік
учет
accounting
збут продукції
сбыт продукции
sales of products
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93344
Publisher Дніпровський державний аграрно-економічний університет
License Copyright not evaluated
Citation Кравченко О. В., Гербут Я. В. Проблеми та перспективи розвитку Інтернет-торгівлі // Фінанси, банківська система та страхування в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку в кризовій економіці : Матеріали VI Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Дніпро, 2-3 березня 2023 р. Дніпро : Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2023. С. 23 -25.
Abstract Розглянуто основні питання ведення інтернет-торгівлі: сутність, завдання, види, визначено проблемні аспекти та напрями розвитку в Україні.
Рассмотрены основные вопросы ведения интернет-торговли: сущность, задачи, виды, определены проблемные аспекты и направления развития в Украине.
The main issues of conducting online trade are considered: essence, tasks, types, problematic aspects and directions of development in Ukraine are determined.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Belgium Belgium
1
China China
1
Ireland Ireland
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
12
United States United States
48
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

China China
1
Ukraine Ukraine
29
United States United States
30
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Kravchenko_internet_commerce.pdf 912.58 kB Adobe PDF 61

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.