Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93422
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Технологія вебквесту як інструмент викладання іноземної мови студентам-філологам |
Authors |
Сердюк, А.В.
|
ORCID | |
Keywords |
технології вебквесту викладання німецької мови студенти-філологи webquest technologies teaching the German language philology students |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93422 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сердюк А. В. Технологія вебквесту як інструмент викладання іноземної мови студентам-філологам / наук. кер. А. В. Зінченко // Перекладацькі інновації : матеріали XІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 24 листопада 2023 р. / редкол. : С. В.Баранова, І. К. Кобякова, О. В. Бровкіна та ін. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 244-247. |
Abstract |
Реалії навчання у сучасній Україні, за умов карантинних
обмежень та воєнного стану перемістили навчальний процес
переважно в дистанційний формат або формат відеоконференцій.
Звісно, онлайн-проведення має певні переваги, як-то швидкий доступ
до медіа ресурсів та значного об’єму інформації. Утім, обмеженість
сприйняття та опрацювання інформації учнем у форматі онлайн
привернуло увагу методистів до оптимізації навчального матеріалу та
адаптації його подання дистанційно.
Трансформація уваги сучасного студента під впливом розвитку
Інтернету та соцмереж у бік візуалізації та кліпового сприйняття інформації вже тривалий час ставить необхідністю розробку
відповідних методів навчання. У випадку українського студента
додаються також проблеми ускладненої адаптації до навчання в
умовах воєнного стану та підтримки мотивації до навчання з
урахуванням підвищеного психологічного навантаження.
Усе вище перелічене ставить чіткі вимоги до навчальних
методів, яким варто надати перевагу під час навчання іноземним
мовам, з особливою увагою до студентів філологічних спеціальностей.
На нашу думку, інтерактивні методи навчання з елементами гри
можуть вдало задовольнити вимоги до візуалізації, стислості та
зацікавлення, і при цьому їх можна успішно реалізувати в умовах
дистанційного навчання. Так, технологія вебквесту є однією з
інноваційних методик, яка базується на інтерактивному підході з
елементами гри та використовує можливості інтернет-технологій для
досягнення кращих результатів.
Актуальність теми зумовлена потребою розробки та просування
інтерактивних методів навчання іноземним мовам, ефективних в
умовах онлайн-навчання та підвищеного рівня стресу студентів через
воєнний стан.
Метою розвідки є огляд технології вебквесту в процесі
викладання німецької мови студентам-філологам та одного із
доступних Інтернет-додатків для їх створення.
Завдання дослідження полягає у визначенні базових понять
«квесту» та «вебквесту»; з’ясування його особливостей та
ефективності; короткий огляд одного із сервісів для створення
вебквестів. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Australia
1
Ukraine
138
United States
281
Unknown Country
1
Downloads
Ukraine
139
United States
422
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Serdiuk_webquest_technologies.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | 562 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.