Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93422
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Технологія вебквесту як інструмент викладання іноземної мови студентам-філологам
Authors Сердюк, А.В.
ORCID
Keywords технології вебквесту
викладання німецької мови
студенти-філологи
webquest technologies
teaching the German language
philology students
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93422
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Сердюк А. В. Технологія вебквесту як інструмент викладання іноземної мови студентам-філологам / наук. кер. А. В. Зінченко // Перекладацькі інновації : матеріали XІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 24 листопада 2023 р. / редкол. : С. В.Баранова, І. К. Кобякова, О. В. Бровкіна та ін. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 244-247.
Abstract Реалії навчання у сучасній Україні, за умов карантинних обмежень та воєнного стану перемістили навчальний процес переважно в дистанційний формат або формат відеоконференцій. Звісно, онлайн-проведення має певні переваги, як-то швидкий доступ до медіа ресурсів та значного об’єму інформації. Утім, обмеженість сприйняття та опрацювання інформації учнем у форматі онлайн привернуло увагу методистів до оптимізації навчального матеріалу та адаптації його подання дистанційно. Трансформація уваги сучасного студента під впливом розвитку Інтернету та соцмереж у бік візуалізації та кліпового сприйняття інформації вже тривалий час ставить необхідністю розробку відповідних методів навчання. У випадку українського студента додаються також проблеми ускладненої адаптації до навчання в умовах воєнного стану та підтримки мотивації до навчання з урахуванням підвищеного психологічного навантаження. Усе вище перелічене ставить чіткі вимоги до навчальних методів, яким варто надати перевагу під час навчання іноземним мовам, з особливою увагою до студентів філологічних спеціальностей. На нашу думку, інтерактивні методи навчання з елементами гри можуть вдало задовольнити вимоги до візуалізації, стислості та зацікавлення, і при цьому їх можна успішно реалізувати в умовах дистанційного навчання. Так, технологія вебквесту є однією з інноваційних методик, яка базується на інтерактивному підході з елементами гри та використовує можливості інтернет-технологій для досягнення кращих результатів. Актуальність теми зумовлена потребою розробки та просування інтерактивних методів навчання іноземним мовам, ефективних в умовах онлайн-навчання та підвищеного рівня стресу студентів через воєнний стан. Метою розвідки є огляд технології вебквесту в процесі викладання німецької мови студентам-філологам та одного із доступних Інтернет-додатків для їх створення. Завдання дослідження полягає у визначенні базових понять «квесту» та «вебквесту»; з’ясування його особливостей та ефективності; короткий огляд одного із сервісів для створення вебквестів.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Ukraine Ukraine
138
United States United States
281
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Ukraine Ukraine
139
United States United States
422
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Serdiuk_webquest_technologies.pdf 1.81 MB Adobe PDF 562

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.