Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93463
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Prospects of mechanisms of international exchange in higher education during the war |
Authors |
Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna
Artiukhov, Artem Yevhenovych Teslyk, A.V. Krmela, J. Krmelova, V. Artiukhova, Nadiia Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4570-3389 http://orcid.org/0000-0003-1112-6891 http://orcid.org/0000-0003-1112-6891 |
Keywords |
війна war міжнародні обміни international exchanges академічна мобільність academic mobility вища освіта higher education інтернаціоналізація internationalization стажування internships грантові програми grant programs |
Type | Article |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93463 |
Publisher | Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького |
License | In Copyright |
Citation | V. Shcherbachenko, A. Artyukhov, A. Teslyk, J. Krmela, V. Krmelova, N.Artyukhova (2023). Prospects of mechanisms of international exchange in higher education during the war. Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University. Еconomic sciences». Vol. 27 No. 1-2. Р. 4-13. https://doi.org/10.31651/2076-5843-2023-1-2-4-13. |
Abstract |
Наслідок кожної війни полягає у порушенні звичного суспільного порядку – зокрема це простежується у можливих труднощах у забезпеченні населення освітою, через що постають завдання зменшити вплив збройної агресії на навчальний процес. Як одне з рішень мінімізації шкоди війни для вищої освіти є сенс розглядати програми академічної мобільності, стажування та грантові програми. Саме тому мета цієї статті полягає у окресленні можливостей академічної мобільності та оцінці перспектив розвитку механізмів міжнародного обміну у вищій освіті під час воєнного стану. Для реалізації поставленої мети було опрацьовано низку наукових публікацій, які були присвячені інтернаціоналізації вищої освіти шляхом посилення ролі мобільності, особливостям розвитку офлайн та онлайн академічних обмінів із урахуванням сучасник умов та специфіці функціонування механізмів програм мобільності у рамках збройної агресії. У результаті аналізу було визначено значущу роль міжнародної діяльності для країн, які зіткнулися з воєнними діями. Звернуто увагу на різноманітність доступних програм академічної мобільності: обмінів, стажувань та грантів, розширено характеризуючи їхні відмінності. Визначено взаємопов’язані наслідки війни та основні завдання, що стоять перед системою вищої освіти в повоєнний період. Згадано про Програму Фулбрайта у контексті намагання реалізувати ідею подолання географічних кордонів для науковців та студентів за допомогою налагодження взаєморозуміння. Вперше було запропоновано механізми реалізації програм академічного обміну в умовах повномасштабної російсько-української війни, а також проаналізовано тенденції розвитку академічних обмінів в Україні. Було зазначено про використання інструменту молодіжного обміну для стабілізації міжкультурної ситуації у регіоні Західних Балках, ініціатором чого був Регіональний офіс молодіжної співпраці (RYCO). До того ж, було визначено діяльність Сумського державного університету (СумДУ) як прикладом реалізації можливостей міжнародних програм для забезпечення достатнього рівня освіти під час воєнного стану. Було звернуто увагу на короткострокові та довгострокові перспективи, що полягають в обміні досвідом та навичками задля безперервного розвитку. Зазначено, що міжнародна академічна мобільність сприяє підвищенню конкурентоспроможності здобувачів освіти як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку праці та впливає на покращення якості освіти і науки в країні. The purpose of this article is to outline the possibilities of academic mobility and assess the prospects for the development of international exchange mechanisms in higher education during martial law. To achieve the goal, a number of scientific publications were developed, which were devoted to the internationalization of higher education by strengthening the role of mobility, the features of the development of offline and online academic exchanges taking into account modern conditions. Attention is paid to the variety of available academic mobility programs: exchanges, internships, and grants, and their differences are extensively characterized. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
India
1
Japan
1
Singapore
1
Ukraine
21
United States
54
Downloads
Belgium
1
Czechia
1
Germany
1
Japan
1
Singapore
1
Ukraine
8
United States
31
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shcherbachenkо_grant_programs.pdf | 3.46 MB | Adobe PDF | 44 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.