Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93528
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Парадигмальний базис (концептуальні основи) просування товарів промислових підприємств за допомогою інструментарію цифрового маркетингу в умовах глобалізації |
Other Titles |
Paradigmal basis (conceptual fundamentals) promotion of industrial enterprise goods using digital marhit marhet markhit marhet markhit |
Authors |
Melnyk, Leonid Hryhorovych
Derykolenko, Anna Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-7824-0678 http://orcid.org/0000-0003-4971-5472 |
Keywords |
парадигмальний базис інтернет-платформа просування послідовність просування продукції промислового вжитку торгівельна платформа paradigmatic basis internet platform promotion sequence of promotion of industrial products trading platform |
Type | Article |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93528 |
Publisher | ТОВ "ДКС Центр" |
License | In Copyright |
Citation | Мельник Л. Г., Дериколенко А. О. Парадигмальний базис (концептуальні основи) просування товарів промислових підприємств за допомогою інструментарію цифрового маркетингу в умовах глобалізації // Агросвіт. 2020. № 12. С. 34-41. DOI: 10.32702/2306-6792.2020.12.34. |
Abstract |
У статті виділено інструменти цифрового маркетингу, що використовуються вітчизняними промисловими підприємствами для просування власної продукції промислового вжитку на вітчизняні та світові ринки. Так, на сьогодні основними інструментами, що використовуються промисловими підприємствами для просування власної продукції є: використання електронних торгівельних майданчиків та веб-сайтів. Враховуючи проведені дослідження, порядок використання цих інструментів має значення. Запропонована авторська послідовність використання інструментів інтернет-маркетингу для просування промислової продукції, що враховує можливості і задачі кожного підприємства. Визначено, що попри достатньо великі можливості цифрового маркетингу, існують проблеми з використанням інструментарію. Насамперед це зумовлено відсутністю стратегії просування та недостатньою обізнаністю в просуванні online, маркетологів, що працюють на промислових підприємствах та нерозумінню всіх можливостей, що надають цифрові інструменти. Виділено основні елементи для просування продукції промислового вжитку. Запропоновано визначення парадигмального базису, з урахуванням сучасних інструментів просування продукції, під яким розуміємо таку сукупність загальнотеоретичних і практичних основ, положень, законів і закономірностей, понять і уявлень, принципів, інструментів, методів, моделей і чинників, які в повній мірі характеризують особливості ведення бізнесу з застосуванням цифрового маркетингу. The article highlights the digital marketing tools used by domestic industrial enterprises to promote their own industrial consumption products in domestic and world markets. So, today the main tools used by industrial enterprises to promote their own products are: the use of electronic trading platforms and websites. Considering the conducted research, the procedure for using these tools matters. The proposed author's sequence of using Internet marketing tools to promote industrial products, taking into account the capabilities and tasks of each enterprise. It is determined that without interfering with the sufficiently large possibilities of digital marketing, there are problems with the use of tools. First of all, this is due to the lack of a promotion strategy, and lack of awareness in the promotion of online, marketers working in industrial enterprises and a lack of understanding of all the opportunities that digital tools provide. The main elements for the promotion of industrial consumption products are highlighted. The definition of a paradigmatic basis is proposed, taking into account modern tools for promoting products, by which we mean a combination of general theoretical and practical foundations, provisions, laws and laws, concepts and ideas, principles, tools, methods, models and factors that fully characterize the features of reference digital marketing business. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Mongolia
1
Singapore
70
Ukraine
28
United States
39
Unknown Country
279
Downloads
Singapore
1
Ukraine
29
United States
69
Unknown Country
142
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Melnyk_paradigmatic_basis.pdf | 703.58 kB | Adobe PDF | 241 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.