Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93538
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Using marketing technologies to promote healthy lifestyles among various segments of people |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
Kazymirova, V. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
здоровий спосіб життя healthy lifestyle самосвідомість self-consciousness цільова аудиторія target audience канал комунікацій communicational channel маркетинг marketing |
Type | Article |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93538 |
Publisher | |
License | In Copyright |
Citation | Letunovska N., Kazymirova V. Using marketing techniques to promote healthy lifestyles among various segments of people. Інфраструктура ринку. 2023. № 72. С. 45-50. https://doi.org/10.32782/infrastruct72-8 |
Abstract |
Ключовою метою дослідження є аналіз можливостей застосування маркетингових інстру-ментів у сфері промоції здорового способу життя. У статті проаналізований такий важ-ливий компонент маркетингового просування в сфері здоров’я як врахування особливостейта характеристик цільових сегментів населення. Здійснено аналіз наукових джерел у сферіпросування здорового способу життя. Розглянуто приклади успішної реалізації маркетинго-вих програм щодо здорових ініціатив серед різних цільових категорій. Запропоновані інстру-менти активізації дій щодо вирішення питань здорового підходу до життя. Обґрунтовано,що для маркаетингу здорового способу життя характерним є ненав’язування висновків,а чітке обґрунтування для цільової аудиторії важливості хелс-відповідальності для підви-щення якості життя. Автори наводять перелік конкретних інструментів маркетинговогоспрямування для просування проєктів у сфері здоров’я для різних сегментів населення від-повідно до їх вікових категорій. Визначено, що на покоління Z значний вплив чинить рекламадля пропаганди здорового способу життя. Результати та висновки з даного дослідженнябудуть корисними для маркетологів під час планування маркетингової стратегії просуванняпроєктів у сфері здоров’я та профілактики захворювань, для підвищення обізнаності насе-лення про здорові практики. Підтверджено, що сфера охорони здоров’я, здорової поведінки,споживання здорових продуктів є тими галузями суспільного життя, які піддаються впливупросвітницьких та інформаційних каналів. Базуючись на конкретних кейсах відомих україн-ських компаній ця робота висвітлює ключові аспекти, на які доцільно звертати увагу підчас реалізації просвітницько-інформаційної кампанії у сфері здоров’я. Авторами в кінцевомупідсумку обґрунтовано, що сучасні маркетингові технології спроможні значно підвищуватиефективність маркетингових кампаній із переконання населення щодо важливості здоро-вого підходу до життя. Використання ж ефективних методі популяризації здорового спо-собу життя може допомогти країнам стати більш конкурентоспроможними в сфері гро-мадського здоров’я. The key goal of the study is to analyze the possibilities of using marketing tools to promote a healthy lifestyle. The article analyzes such an important component of marketing promotion in health by con-sidering the peculiarities and characteristics of target segments of the population. An analysis of scien-tific sources in promoting a healthy lifestyle was carried out. Examples of successful implementation of marketing programs regarding healthy initiatives among different target categories are considered.Proposed tools for activating actions to solve issues of a healthy approach to life. It is substantiated that the marketing of a healthy lifestyle is characterized by the non-imposition of conclusions and a clear justification for the target audience of the importance of health responsibility for improving the quality of life. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
1
Germany
1
Hong Kong SAR China
170
Iran
601
Ireland
1
Poland
1
Singapore
1
South Korea
4608
Ukraine
79
United States
10071
Downloads
China
2896
Finland
1
Indonesia
1
Iran
602
Spain
1
Ukraine
80
United Kingdom
1
United States
4611
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Letunovska_using_marketing.pdf | 223.96 kB | Adobe PDF | 8193 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.