Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93569
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Медичний маркетинг у цифрову епоху: інтеграція та інновації |
Authors |
Малик, Р.А.
|
ORCID | |
Keywords |
цифрові технології digital technologies цифрова трансформація digital transformation стратегія медичного закладу strategy of medical institution залучення клієнтів customer attraction якість медичних послуг quality of medical services |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93569 |
Publisher | |
License | In Copyright |
Citation | Малик Р. А. Медичний маркетинг у цифрову епоху: інтеграція та інновації / наук. кер. Н. Є. Летуновська // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 25 жовтня 2023 р. Умань, 2023. С. 69-73. |
Abstract |
У тезах розглядаються питання цифрової трансформації в сфері медицини, а також пов'язані з цим процесом інновації в медичному маркетингу. Досліджено питання розвитку телемедицини та онлайн-комунікацій у сфері надання медичних послуг. Theses examine issues of digital transformation in the field of medicine, as well as innovations in medical marketing related to this process. The issue of the development of telemedicine and online communications in the field of providing medical services has been studied. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Singapore
20
Ukraine
17
United States
153
Downloads
France
1
Ukraine
18
United States
154
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Malyk_digital_technologies.pdf | 171.88 kB | Adobe PDF | 173 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.