Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93658
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методична система кредитно-компетентнісного навчання інформатики в економічному ВНЗ |
Authors |
Головань, М.С.
Yatsenko, Valerii Valeriiovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2316-3817 |
Keywords |
компетентнісний підхід інформатичні компетенції методична система кредитно-трансферна система організації навчання competence approach informatics competence methodical system credittransfer system of training organization |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93658 |
Publisher | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка |
License | In Copyright |
Citation | Головань М. С., Яценко В. В. Методична система кредитно-компетентнісного навчання інформатики в економічному ВНЗ // Актуальні питання природничо-математичної освіти. 2015. № 5-6. С. 113-119. |
Abstract |
У статті описано модель методичної системи навчання інформатики у вищому економічному навчальному закладі на основі компетентнісного підходу в умовах кредитно-трансферної системи організації навчання. Побудована методична система навчання складається з цільового, змістового, процесуального, організаційно управлінського і результатно-оцінного функціональних компонентів. The article describes a model of methodical system of training to computer science in higher economic university on the basis of competence approach in terms of credit-transfer system training organization. Built methodical system of training consists of targeted, meaningful, procedural, organizational, managerial and results-evaluation of the functional components |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Japan
1
Mongolia
1
Singapore
1
Ukraine
8
United States
12
Downloads
France
12
Japan
1
United States
11
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Golovan_competence_approach.pdf | 297.14 kB | Adobe PDF | 24 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.