Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93658
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методична система кредитно-компетентнісного навчання інформатики в економічному ВНЗ
Authors Головань, М.С.
Yatsenko, Valerii Valeriiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2316-3817
Keywords компетентнісний підхід
інформатичні компетенції
методична система
кредитно-трансферна система організації навчання
competence approach
informatics competence
methodical system
credittransfer system of training organization
Type Article
Date of Issue 2015
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93658
Publisher Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
License In Copyright
Citation Головань М. С., Яценко В. В. Методична система кредитно-компетентнісного навчання інформатики в економічному ВНЗ // Актуальні питання природничо-математичної освіти. 2015. № 5-6. С. 113-119.
Abstract У статті описано модель методичної системи навчання інформатики у вищому економічному навчальному закладі на основі компетентнісного підходу в умовах кредитно-трансферної системи організації навчання. Побудована методична система навчання складається з цільового, змістового, процесуального, організаційно управлінського і результатно-оцінного функціональних компонентів.
The article describes a model of methodical system of training to computer science in higher economic university on the basis of competence approach in terms of credit-transfer system training organization. Built methodical system of training consists of targeted, meaningful, procedural, organizational, managerial and results-evaluation of the functional components
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Japan Japan
1
Mongolia Mongolia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
8
United States United States
12

Downloads

France France
12
Japan Japan
1
United States United States
11

Files

File Size Format Downloads
Golovan_competence_approach.pdf 297.14 kB Adobe PDF 24

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.