Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93724
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування іміджу органів державної влади (на прикладі Департаменту з питань соціальної політики, ветеранів та реінтеграції)
Authors Богдан, О.С.
ORCID
Keywords імідж
image
фактори формування позитивного іміджу
factors of positive image formation
етапи формування іміджу
stages of image formation
соціальна сфера
social sphere
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93724
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Богдан О. С. Формування іміджу органів державної влади (на прикладі Департаменту з питань соціальної політики, ветеранів та реінтеграції) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 281 - публічне управління та адміністрування / наук. кер. К. Таранюк. Суми : Сумський державний університет, 2023. 52 с.
Abstract У кваліфікаційній роботі узагальнено теоретичні складові та практичні рекомендацій щодо формування позитивного іміджу в органах держаної влади на прикладі Департаменту з питань соціальної політики, ветеранів та реінтеграції Сумської ОДА. Вивчено понятійно-сутнісний апарат дефініції «імідж» у сфері публічного управління; охарактеризовано принципи та основні складові формування іміджу органів державної влади; проаналізовано фактори впливу на формування іміджу підприємства; вивчено організаційно - управлінську характеристику Департаменту з питань соціальної політики, ветеранів та реінтеграції Сумської ОДА; проведено комплексну оцінку діяльності закладу соціальної сфери як складової формування позитивного іміджу органу державної влади; проаналізовано процес формування іміджу у закладі соціальної сфери; сформовано пропозиції та шляхи покращення управління внутрішнім іміджем у закладі соціальної сфери як органу державної влади; надано рекомендації щодо розробки комплексної моделі формування іміджу закладу з використанням SMM-стратегії. В роботі було проведено SWOT-аналіз. Сильними сторонами Департаменту є висококваліфіковані фахівці, позитивний досвід діяльності працівників установи, підтримка діяльності Департаменту з боку виконавчих органів обласного та державного рівня, затвердження обласних програм, які сприяють покращенню рівня надання соціальних послуг, електронний облік наданих послуг, а слабкими – невисокий рівень оплати праці працівників, відсутність вертикалі підпорядкування, часті реорганізації, відсутність власного офіційного сайту, недостатній рівень PR-діяльності. Для просування соціальних послуг Департаменту з метою формування його позитивного іміджу, нами була запропонована SMM-стратегія – стратегія просування Департаменту в соціальних мережах, що дозволить ставити чіткі цілі та давати можливі прогнози; розроблений деталізований та послідовний план дій.
The qualification work summarizes the theoretical components and practical recommendations regarding the formation of a positive image in the state authorities on the example of the Department for Social Policy, Veterans and Reintegration of the Sumy Regional State Administration. The conceptual and substantive apparatus of the definition of "image" in the field of public administration has been studied; the principles and main components of image formation of state authorities are characterized; the influencing factors on the formation of the image of the enterprise were analyzed; the organizational and managerial characteristics of the Department for Social Policy, Veterans and Reintegration of the Sumy Regional State Administration were studied; a comprehensive assessment of the activity of the social sphere institution as a component of forming a positive image of the state authority was carried out; the process of image formation in the institution of the social sphere is analyzed; proposals and ways to improve the management of the internal image of the institution of the social sphere as a state authority were formed; recommendations are provided for the development of a comprehensive model of image formation of the institution using the SMM strategy.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Germany Germany
1
Ireland Ireland
7
Singapore Singapore
6361
Ukraine Ukraine
4667
United Kingdom United Kingdom
171
United States United States
6358

Downloads

Germany Germany
1064
Indonesia Indonesia
1
Ukraine Ukraine
2978
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
17566

Files

File Size Format Downloads
Bohdan_mag_rob.pdf 1.83 MB Adobe PDF 21610

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.