Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93813
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | The Impact of Digital Business on Energy Efficiency in EU Countries |
Other Titles |
Вплив цифрового бізнесу на енергоефективність у країнах ЄС |
Authors |
Kwilinski, Aleksy
Liulov, Oleksii Valentynovych Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-6318-4001 http://orcid.org/0000-0002-4865-7306 http://orcid.org/0000-0001-6442-3684 |
Keywords |
продажі в електронній комерції e-commerce sales товарообіг в електронній комерції e-commerce turnover інтернет-продажі в електронній комерції e-commerce web sales цифрова економіка digital economy |
Type | Article |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93813 |
Publisher | Information |
License | Creative Commons Attribution 4.0 International License |
Citation | Kwilinski, A., Lyulyov, O., & Pimonenko, T. (2023). The Impact of Digital Business on Energy Efficiency in EU Countries. Information, 14, 480. https://doi.org/10.3390/info14090480 |
Abstract |
Цифровий бізнес відіграє вирішальну роль у підвищенні енергоефективності та сталості, уможливлюючи впровадження інноваційних рішень, таких як технології "розумних мереж", аналітика даних для оптимізації енергоспоживання, а також системи дистанційного моніторингу та управління. Завдяки діджиталізації бізнес може оптимізувати процеси, мінімізувати втрати енергії та приймати обґрунтовані рішення, які ведуть до більш ефективного використання ресурсів та зменшення впливу на навколишнє середовище. Метою цієї роботи є аналіз характеру впливу цифрового бізнесу на енергоефективність, щоб окреслити відповідні інструменти для розкриття потенціалу країн ЄС для досягнення сталого розвитку. У дослідженні застосовано метод панельних скоригованих стандартних помилок для перевірки впливу цифрового бізнесу на енергоефективність для країн ЄС у 2011-2020 роках. Результати показують, що цифровий бізнес має значний негативний вплив на енергоємність, а це означає, що зростання цифрового бізнесу призводить до зниження енергоємності. Крім того, цифрові бізнес-практики позитивно впливають на скорочення викидів CO2 та сприяють використанню відновлюваних джерел енергії, хоча їхній вплив на кінцеве споживання енергії варіюється залежно від різних показників. Отримані дані підкреслюють важливість інтеграції цифрових бізнес-практик для підвищення енергоефективності, зниження енергоємності та сприяння впровадженню відновлюваних джерел енергії в ЄС. Політики та бізнес повинні пріоритезувати впровадження цифрових технологій та стратегій електронної комерції, щоб сприяти сталому енергетичному переходу та досягненню екологічних цілей. Digital business plays a crucial role in driving energy efficiency and sustainability by enabling innovative solutions such as smart grid technologies, data analytics for energy optimization, and remote monitoring and control systems. Through digitalization, businesses can streamline processes, minimize energy waste, and make informed decisions that lead to more efficient resource utilization and reduced environmental impact. This paper aims at analyzing the character of digital business’ impact on energy efficiency to outline the relevant instruments to unleash EU countries’ potential for attaining sustainable development. The study applies the panel-corrected standard errors technique to check the effect of digital business on energy efficiency for the EU countries in 2011–2020. The findings show that digital business has a significant negative effect on energy intensity, implying that increased digital business leads to decreased energy intensity. Additionally, digital business practices positively contribute to reducing CO2 emissions and promoting renewable energy, although the impact on final energy consumption varies across different indicators. The findings underscore the significance of integrating digital business practices to improve energy efficiency, lower energy intensity, and advance the adoption of renewable energy sources within the EU. Policymakers and businesses should prioritize the adoption of digital technologies and e-commerce strategies to facilitate sustainable energy transitions and accomplish environmental objectives. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
India
1
Japan
104
Singapore
1
Ukraine
40
United States
414
Unknown Country
621
Downloads
China
621
Italy
1
Ukraine
41
United States
622
Unknown Country
1183
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kwilinski_The_Impact.pdf | 544.3 kB | Adobe PDF | 2468 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.