Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93814
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на процес прийняття рішення про купівлю мобільного телефону |
Other Titles |
Analysis of external and internal factors affecting the decision-making process while purchasing a mobile phone |
Authors |
Saher, Liudmyla Yuriivna
Старків, І.Л. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 |
Keywords |
дослідження споживач поведінка споживача споживчий вибір фактори впливу мобільний телефон consumer consumer behavior buying choice purchasing influence mobile phone |
Type | Article |
Date of Issue | 2018 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93814 |
Publisher | Миколаївський національний аграрний університет |
License | Creative Commons Attribution 4.0 International License |
Citation | Сагер Л.Ю., Старків І.Л. Аналіз впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на процес прийняття рішення про купівлю мобільного телефону // Modern Economics. 2018. № 8. С. 179-189. |
Abstract |
У статі проаналізовано теоретичні основи дослідження факторів, які чинять вплив на процес прийняття рішення споживача під час вибору товару, деталізовано складові зовнішнього та внутрішнього впливу. Досліджено особливості споживацької поведінки кінцевих споживачів при покупці мобільного телефону, проведено аналіз значущих критеріїв, які висуваються покупцем. Проаналізовано вплив маркетингових заходів, таких як, реклама та акційні пропозиції, з’ясовано термін користування телефоном, причину зміни моделі, місце купівлі телефону. Розглянуто вплив статі продавця на процес прийняття рішення. Встановлено, що вибір споживачів в основному ґрунтується на психологічних та особистісних факторах, залежність також існує з соціокультурними факторами, комплексом маркетингу та факторами ситуаційного впливу. Визначено головні аспекти вибору мобільного телефону, що є важливим для формування конкурентоздатного товару. Виявлено, що персонал магазину відіграє значну роль, більшу довіру, стосовно мобільних телефонів, у покупців викликають чоловіки. Надано рекомендації виробникам телефонів для вдосконалення мобільних пристроїв на основі вимог споживачів. The article analyzes the theoretical foundations of the study of factors that influence the consumer's decision-making process when choosing a product, details the components of external and internal influence. Peculiarities of consumer behavior of end users when buying a mobile phone were studied, significant criteria put forward by the buyer were analyzed. The influence of marketing measures, such as advertising and promotional offers, was analyzed, the period of use of the phone, the reason for changing the model, and the place of purchase of the phone were clarified. The impact of the seller's gender on the decision-making process is considered. It is established that the choice of consumers is mainly based on psychological and personal factors, dependence also exists with socio-cultural factors, the marketing complex and factors of situational influence. The main aspects of choosing a mobile phone are defined, which is important for the formation of a competitive product. It was found that store personnel play a significant role, and men have more trust in mobile phones. Recommendations are provided to phone manufacturers to improve mobile devices based on consumer requirements. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Singapore
1
Ukraine
6
United States
26
Downloads
United States
34
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Saher_mobile_phone.pdf | 454.36 kB | Adobe PDF | 34 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.