Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93871
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка маркетингової стратегії просування інтернет‐магазину за допомогою інструментів SMM
Authors Білан, А.В.
ORCID
Keywords smm-стратегія
smm strategy
інтернет-магазин
internet store
соціальні мережі
social networks
маркетингова стратегія
marketing strategy
ефективність
efficiency
аналіз
analysis
просування
promotion
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93871
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Білан А. В. Розробка маркетингової стратегії просування інтернет‐магазину за допомогою інструментів SMM : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Я. М. Кривич. Суми : Сумський державний університет, 2023. 64 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складається з 64 сторінок, включаючи 25 рисунків, 5 таблиць. Актуальність теми роботи пояснюється зростанням конкуренції в інтернет-торгівлі та зміною споживчих уподобань, що вимагають постійного удосконалення маркетингових стра-тегій, від ефективності яких залежить конкурентоспроможність магазину. Метою роботи є розробка та обґрунтування маркетингової стратегії просування інтернет-магазину "de_bilka_store" через інструменти SMM. Завдання роботи: уточнення понятійного апарату "SMM-стратегія"; аналіз теоретичних аспектів формування SMM-стратегії та визначення ключових KPI; оцінка ефективності пото-чної SMM-стратегії "de_bilka_store"; розробка пропозицій щодо удосконалення маркетингової стратегії просування через інструменти SMM. Об'єктом дослідження є процес формування та розвитку маркетингової стратегії просу-вання через соціальні мережі, а предметом – інтернет-магазин "de_bilka_store" та його SMM-стратегія. Наукова новизна виявляється у розробці стратегії SMM-просування для інтернет-магазину та аналізі його ефективності на прикладі "de_bilka_store". Практична значущість роботи виявляється у можливості використання розроблених стра-тегій у реальних умовах для підвищення ефективності просування товарів і послуг інтернет-магазину. В роботі використані методи аналізу та синтезу, порівняння, контент-аналіз, та графічне зображення результатів. Практична значущість дослідження полягає у розроблені стратегії які можуть бути вико-ристані для підвищення ефективності просування товарів та послуг інтернет-магазинів, зок-рема "de_bilka_store." Перший розділ розглядає теоретично-методичні аспекти формування та розвитку SMM-стратегій. Другий розділ присвячено дослідженню ефективності SMM-стратегії "de_bilka_store". Третій розділ містить пропозиції щодо удосконалення маркетингової страте-гії просування інтернет-магазину через інструменти SMM.
The qualification paper consists of 64 pages, including 25 figures, 5 tables. The relevance of the topic of the work is explained by the growth of competition in Internet trade and changes in consumer preferences, which require constant improvement of marketing strategies, the effectiveness of which depends on the competitiveness of the store. The purpose of the work is to develop and justify a marketing strategy for the promotion of the online store "de_bilka_store" through SMM tools. Work tasks: clarification of the conceptual apparatus "SMM-strategy"; analysis of theoretical aspects of SMM strategy formation and definition of key KPIs; evaluation of the effectiveness of the current SMM strategy "de_bilka_store"; development of proposals for improving the marketing strategy of promotion through SMM tools. The object of the study is the process of forming and developing a marketing strategy for promotion through social networks, and the subject is the online store "de_bilka_store" and its SMM strategy. Scientific novelty is revealed in the development of an SMM promotion strategy for an online store and the analysis of its effectiveness on the example of "de_bilka_store". The practical significance of the work is revealed in the possibility of using the developed strategies in real conditions to increase the effectiveness of the promotion of goods and services of the online store. The work uses methods of analysis and synthesis, comparison, content analysis, and graphic representation of results. The practical significance of the study lies in the developed strategies that can be used to increase the effectiveness of the promotion of goods and services of online stores, in particular "de_bilka_store." The first chapter considers the theoretical and methodological aspects of the formation and development of SMM strategies. The second section is devoted to the study of the effectiveness of the SMM strategy "de_bilka_store". The third section contains suggestions for improving the marketing strategy of promoting an online store through SMM tools.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Indonesia Indonesia
1
Japan Japan
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
558
United States United States
2057
Unknown Country Unknown Country
187

Downloads

France France
2054
Germany Germany
2054
Hungary Hungary
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
2806
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2056

Files

File Size Format Downloads
Bilan_mag_rob.pdf 1.91 MB Adobe PDF 8976

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.