Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93935
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегія просування бренду Helium в соціальних мережах |
Authors |
Ширшонкова, А.Р.
|
ORCID | |
Keywords |
бренд brand просування promotion стратегія strategy SMM цільова аудиторія target audience конкуренти competitors соціальні мережі social networks |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93935 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ширшонкова А. Р. Стратегія просування бренду Helium в соціальних мережах : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Я. М. Кривич. Суми : Сумський державний університет, 2023. 62 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота складається з 53 сторінок тексту, 3 розділів, 10 таблиць, 28 рисунків та списку з 40 використаних джерел.
Актуальність теми роботи полягає в необхідності практичного обґрунтування ефективної стратегії просування бізнесу в соціальних мережах у контексті широкомасштабної діджиталізації економіки та соціального життя, інтенсивності росту конкуренції, де ключове місце в системі маркетингових комунікацій будь-якого підприємства займає SMM.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії просування в соціальних мережах для локального бізнесу – магазину кульок та святкового декору Helium.
Завдання роботи: ознайомитися з головними пунктами та інструментами, що складають стратегію просування бізнесу у соціальних мережах; сформувати стратегію просування «Helium» в Instagram; визначити пріоритетність завдань та інструментів для роботи над проєктом в перший місяць; окреслити очікувані результати в ході реалізації удосконаленої стратегії.
Об’єктом дослідження виступає сторінка в соціальній мережі Instagram магазину кульок та святкового декору «Helium». Предметом дослідження є етапи побудови стратегії просування бізнесу в соціальних мережах. Методи дослідження – опитування, статистичні дослідження, спостереження, порівняння, аналіз.
Практична значущість роботи та ступінь упровадження її результатів полягає в тому, щоб запропонувати удосконалену стратегію досліджуваному підприємству з метою покращення їхньої маркетингової діяльності в соціальних мережах з урахуванням досягнення бізнес-цілей та перевірити її ефективність у реалізації, за потреби, внести корективи і найближчий рік рухатися за цим планом дій.
У першому розділі окреслено поняття стратегії просування бізнесу в соціальних мережах та етапи, які вона може включати.
У другому розділі виконано дослідження поточного стану підприємства та розроблено стратегію просування для бренду Helium з необхідними для нього заходами впровадження.
У третьому розділі окреслено напрямки реалізації удосконаленої стратегії та очікувані результати її ефективності в ході використання запропонованих заходів. The qualification work consists of 53 pages, 3 sections, 10 tables, 28 figures and the list of 40 used sources. The relevance of the work topic lies in the need for a practical justification of an effective business promotion strategy in social networks in the context of large-scale digitalization of the economy and social life, the intensity of competition growth, where the key place in the marketing communications system of any enterprise is occupied by SMM. The aim of the qualification work is to develop a promotion strategy in social networks for a local business - Helium balls and holiday decor store. Objectives of research: get acquainted with the main points and tools that make up the strategy of business promotion in social networks; to form a strategy for the promotion of "Helium" on Instagram; determine the priority of tasks and tools for working on the project in the first month; outline the expected results during the implementation of the strategy. The object of research is the account on the social network Instagram of the store of balls and festive mood "Helium". The subject of research is the stages of building a business promotion strategy in social networks. Research methods - survey, statistical research, observation, comparison, analysis. The practical significance of the work and the degree of implementation of its results is to propose this strategy to the researched company in order to improve their marketing activities in social networks, taking into account the achievement of business goals and to check its effectiveness in implementation, if necessary, to make adjustments and move towards it in the coming year action plan. The first section outlines the concept of a business promotion strategy in social networks and the stages it may include. In the second section, a research of the current state of the enterprise was carried out and a promotion strategy for the Helium brand was developed with the necessary implementation measures for it. The third section outlines the directions for the implementation of the improved strategy and the expected results of its effectiveness during the use of the proposed measures. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
Singapore
76
Ukraine
128
United States
47
Unknown Country
507
Downloads
China
1
Germany
24
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
129
United States
130
Unknown Country
763
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shyrshonkova _mag_rob.pdf | 2.15 MB | Adobe PDF | 1049 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.