Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94003
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Mechanism of formation of a stakeholder-oriented management strategy for tourism industry enterprises: theoretical, methodological and practical recommendations |
Other Titles |
Механізм формування стейкхолдерно-орієнтованої стратегії управління підприємств туристичної галузі: теоретико-методичні та практичні рекомендації |
Authors |
Roik, O.R.
Mykhailyshyn, V.V. |
ORCID | |
Keywords |
туристична галузь стратегія управління суб’єкти туристичного бізнесу стейкхолдер економічна нестабільність tourism industry management strategy tourism business entities stakeholder economic instability |
Type | Article |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94003 |
Publisher | Sumy State University |
License | Creative Commons Attribution 4.0 International License |
Citation | Roik, O., & Mykhailyshyn, V. (2023). MECHANISM OF FORMATION OF A STAKEHOLDER-ORIENTED MANAGEMENT STRATEGY FOR TOURISM INDUSTRY ENTERPRISES: THEORETICAL, METHODOLOGICAL AND PRACTICAL RECOMMENDATIONS. Mechanism of an Economic Regulation, (4(102), 41-46. https://doi.org/10.32782/mer.2023.102.07 |
Abstract |
У статті викладено теоретичні, методологічні та прикладні засади формування та розвитку стейкхолдерно-орієнто-ваної стратегії управління підприємств туристичної галузі. Розглянуто методологію їх розвитку на основі комплементар-ності у межах стратегічного управління. Сформовано положення концепції формування стейкхолдерно-орієнтованої стра-тегії управління підприємств туристичної галузі та розроблено механізми її імплементації. У статті розкрито особливості функціонування туристичного бізнесу в Україні в умовах війни. Мета дослідження полягає полягають у розробленні теоре-тичних, методологічних і практичних засад формування стейкхолдерно-орієнтованої стратегії управління підприємствами туристичної галузі, комплексному аналізі та обґрунтуванні імперативів та стейкхолдерно-орієнтованої стратегії управ-ління, формуванні комплексу взаємопов’язаних механізмів практичного впровадження її положень у діяльність підприємств з метою набуття та утримання стратегічних конкурентних переваг та отримання синергетичних та мультиплікативних ефектів. Для дослідження зазначеної проблематики використовувалися різні методологічні підходи, в тому числі системний підхід, методи логічного і порівняльного аналізу, а також теоретичні підходи до управління і моделювання соціальних систем і організаційних структур. Визначено стратегічні орієнтирі відновлення та розвитку туризму у повоєнний час. Проаналі-зовано проблеми, з якими довелося зіткнутися підприємствам туристичної сфери під час війни. Обґрунтовано теоретико-методичні та практичні рекомендації щодо побудови механізму формування стейкхолдерно-орієнтованої стратегії управ-ління підприємств туристичної галузі, враховуючи мотиви і потреби учасників та стейкхолдерів підприємства туристичної діяльності. Це дозволяє об’єднати та узгодити інтереси як ініціатора партнерських відносин, так і потенційного учасника, та на цій основі сформулювати консолідовані цілі про доцільність стратегічного партнерства для всіх зацікавлених сто-рін. Теоретико-методичні та практичні рекомендації щодо механізму формування стейкхолдерно-орієнтованої стратегії управління підприємств туристичної галузі можуть знайти застосування у практичній діяльності органів влади на макро- і мезорівнях при розробці варіантів управління взаємодією стейкхолдерів у процесі регулювання прямих інвестицій, програмно-прогнозних і проєктних розробок, стратегій розвитку суб’єктів в галузі туризму. The article presents the theoretical, methodological and applied principles of developing a management strategy focused on the interests of stakeholders for enterprises in the tourism industry. In addition, the paper highlights the unique features of the tourism business in Ukraine in wartime. The main purpose of this study is to lay down the theoretical, methodological and practical founda-tions for the formation of a stakeholder-oriented management strategy for tourism industry entities. To examine these issues, a number of methodological approaches were used, including a systematic approach, methods of comparative and logical analysis, as well as theoretical models of management of organisational structures and social systems. This research identifies strategic guidelines for the restoration and development of tourism in the post-war period, and explores the challenges faced by tourism firms during the conflict. |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
China
22
Singapore
89
Ukraine
9
United States
303
Unknown Country
1
Downloads
China
304
France
1
South Africa
4
Ukraine
1
United States
302
Unknown Country
426
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Roik_mer_4_2023.pdf | 368.87 kB | Adobe PDF | 1038 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.