Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94068
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості планування міжнародного проекту
Authors Тимощенко, В.Ю.
ORCID
Keywords міжнародний проект
international project
проектна діяльність
project actiivity
планування проекту
project planning
проектноорієнтована організація
project-oriented organisation
комерційні проекти
comercial projects
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94068
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Тимощенко В. Ю. Особливості планування міжнародного проекту : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Т. В. Бондар. Суми : Сумський державний університет, 2023. 57 с.
Abstract У контексті сучасного глобального економічного середовища, визначеного впливом глобалізації та високих технологій, планування міжнародних проектів для приватного бізнесу стає стратегічною необхідністю. У роботі зазначається, що підприємства, конкуруючи в умовах високої конкуренції та динамічної зміни ринків, повинні не лише адаптуватися до міжнародних стандартів, але і розвивати власні конкурентні переваги. Планування міжнародних проектів включає комплексний підхід, охоплюючи вивчення ринкових умов, оцінку ризиків, аналіз потенційних переваг та співпрацю з різноманітними стейкхолдерами. Зазначається важливість вивчення прикладів успішних ініціатив, де планування стало ключовим для досягнення цілей та встановлення стійкої підприємницької присутності в міжнародному ринковому середовищі. Метою кваліфікаційної роботи є розробка та планування міжнародного проекту для комерційної аграрної компанії ТОВ «ІНДИЧКА». У роботі було визначено завдання, такі як дослідження понять «проект» та «проектна діяльність», опис різновидів проектів та організацій, які підтримують проектну діяльність, аналіз особливостей роботи досліджуваної компанії та розробка рекомендацій для виходу компанії на ринки країн Балтії. У роботі у межах умов потенційного проекту був розроблений детальний план, специфікація всіх етапів, використані Діаграма Ганта та Діаграма Парето. За розрахунками, реалізація проекту виходу на міжнародні ринки дозволить компанії отримати приріст прибутку в розмірі 20% від річного доходу компанії. Але конкретні результати реалізації проекту будуть залежати від багатьох факторів, таких як ефективність маркетингової кампанії, цінова конкуренція на ринках та інші. Проект має всі шанси бути успішним.
In the context of today's global economic environment, defined by the impact of globalization and high technologies, planning international projects for private business becomes a strategic necessity. The paper notes that companies, competing in conditions of high competition and dynamic market changes, must not only adapt to international standards, but also develop their own competitive advantages. International project planning involves a comprehensive approach, covering the study of market conditions, risk assessment, analysis of potential benefits and cooperation with various stakeholders. The importance of studying examples of successful initiatives, where planning has become key to achieving goals and establishing a sustainable business presence in the international market environment, is noted. The purpose of the qualification work is the development and planning of an international project for the commercial agricultural company "INDYCHKA" LLC. The work defined tasks such as researching the concepts of "project" and "project activity", describing the types of projects and organizations that support project activity, analyzing the peculiarities of the work of the company under study, and developing recommendations for the company's entry into the markets of the Baltic countries. In the work within the conditions of the potential project, a detailed plan, specification of all stages, Gantt Chart and Pareto Chart were used. According to calculations, the implementation of the project of entering international markets will allow the company to receive an increase in profit in the amount of 20% of the company's annual income. But the specific results of the project implementation will depend on many factors, such as the effectiveness of the marketing campaign, price competition in the markets and others. The project has every chance to be successful.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
Indonesia Indonesia
1
Ukraine Ukraine
117
United States United States
195
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

France France
1
Germany Germany
22
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
116
United States United States
314
Unknown Country Unknown Country
316

Files

File Size Format Downloads
Tymoschenko_mag_rob.pdf 1.17 MB Adobe PDF 770

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.