Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94094
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Технологія розвитку ефективних копінг-механізмів викладачів коледжу в умовах надзвичайних ситуацій
Authors Кудрик, О.П.
ORCID
Keywords стрес
копінг-механізми
копінг-стратегії
адаптація
криза
викладачі
надзвичайні ситуації
ресурси
когнітивно-поведінкова терапія
арт-терапія
психологічний тренінг
stress
coping mechanisms
coping strategies
adaptation
crisis
teachers
emergency situations
resources
cognitive-behavioral therapy
art therapy
psychological training
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94094
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Кудрик О. П. Технологія розвитку ефективних копінг-механізмів викладачів коледжу в умовах надзвичайних ситуацій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 - психологія / наук. кер. Т. В. Іванова. Суми : Сумський державний університет, 2023. 85 с.
Abstract Кваліфікаційна робота магістра присвячена вивченню копінг-механізмів викладачів коледжу в умовах надзвичайних ситуацій, а також розвитку ефективних копінг-механізмів. Було досліджено копінги викладачів коледжу, які переважають в стресових ситуаціях, їх ресурсні канали та ресурси загалом, що допомагають відновитися і долати стрес. Описано поняття стресу, копінгмеханізмів, ресурсів тощо. У роботі використовувалися методики для дослідження переважаючих копінг-стратегій викладачів коледжу та ресурсних каналів. Емпірично було встановлено, що у викладачів коледжу переважаючими копінг-стратегіями є проблемно орієнтована та стратегія уникнення. Серед ресурсних каналів найбільш розвинуті «віра і цінності», «пізнання і думка», «фізіологія і діяльність». Після дослідження було проаналізовано підходи та методи розвитку ефективних копінг-механізмів. Визначено найбільш ефективні психологічні методи впливу, які сприятимуть особистісному розвитку і допоможуть краще боротися зі стресом та ефективніше задіювати копінги. Розвивальна програма була створена на основі когнітивно-поведінкового підходу з додаванням елементів арт-терапії.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Japan Japan
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
10
United States United States
35

Downloads

Czechia Czechia
1
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
37
United States United States
33
Unknown Country Unknown Country
59

Files

File Size Format Downloads
Kudryk_masters_thesis.pdf 1.21 MB Adobe PDF 135

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.