Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94094
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Технологія розвитку ефективних копінг-механізмів викладачів коледжу в умовах надзвичайних ситуацій |
Authors |
Кудрик, О.П.
|
ORCID | |
Keywords |
стрес копінг-механізми копінг-стратегії адаптація криза викладачі надзвичайні ситуації ресурси когнітивно-поведінкова терапія арт-терапія психологічний тренінг stress coping mechanisms coping strategies adaptation crisis teachers emergency situations resources cognitive-behavioral therapy art therapy psychological training |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94094 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кудрик О. П. Технологія розвитку ефективних копінг-механізмів викладачів коледжу в умовах надзвичайних ситуацій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 - психологія / наук. кер. Т. В. Іванова. Суми : Сумський державний університет, 2023. 85 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота магістра присвячена вивченню копінг-механізмів викладачів коледжу в умовах надзвичайних ситуацій, а також розвитку ефективних копінг-механізмів. Було досліджено копінги викладачів коледжу, які переважають в стресових ситуаціях, їх ресурсні канали та ресурси загалом, що допомагають відновитися і долати стрес. Описано поняття стресу, копінгмеханізмів, ресурсів тощо. У роботі використовувалися методики для дослідження переважаючих копінг-стратегій викладачів коледжу та ресурсних каналів. Емпірично було встановлено, що у викладачів коледжу переважаючими копінг-стратегіями є проблемно орієнтована та стратегія уникнення. Серед ресурсних каналів найбільш розвинуті «віра і цінності», «пізнання і думка», «фізіологія і діяльність». Після дослідження було проаналізовано підходи та методи розвитку ефективних копінг-механізмів. Визначено найбільш ефективні психологічні методи впливу, які сприятимуть особистісному розвитку і допоможуть краще боротися зі стресом та ефективніше задіювати копінги. Розвивальна програма була створена на основі когнітивно-поведінкового підходу з додаванням елементів арт-терапії. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Japan
1
Singapore
1
Ukraine
10
United States
35
Downloads
Czechia
1
Ireland
1
Japan
1
Poland
1
Romania
1
Sweden
1
Ukraine
37
United States
33
Unknown Country
59
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kudryk_masters_thesis.pdf | 1.21 MB | Adobe PDF | 135 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.