Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94102
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління маркетинговими ризиками підприємства
Authors Школа, С.М.
ORCID
Keywords ризики
risks
маркетингові ризики
marketing risks
оцінка ризиків
risk assessment
управління ризиками
risk management
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94102
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Школа С. М.Управління маркетинговими ризиками підприємства: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Я. М. Кривич. Суми : Сумський державний університет, 2023. 36 с.
Abstract Дипломна робота робота магістра містить 30 сторінок основного тексту, 2 розділи, 3 таблиці, 8 рисунків та 50 джерел. Метою магістерської дипломної роботи є обґрунтування і розробка теоретико-методичних положень та практичних рекомендацій щодо управління маркетинговими ризиками підприємства. Завданнями роботи є: систематизувати та узагальнити сутність поняття «ризик» та «маркетинговий ризик»; здійснити класифікацію маркетингових ризиків; дослідити систему управління маркетинговими ризиками підприємства; розглянути інструментарій зниження маркетингових ризиків підприємств; розробити напрямки удосконалення інструментарію управління маркетинговими ризиками підприємств. Об’єктом дослідження є процес є процес управління маркетинговими ризиками підприємства. Предметом дослідження є теоретичні й методичні основи та практичні аспекти управління маркетинговими ризиками підприємства. Практична значущість роботи полягає у проведеному у розробці напрямків удосконалення інструментарію управління маркетинговими ризиками підприємств. Методи дослідження. Методологічну основу дипломної роботи складають сукупність прийомів, принципів, загальнотеоретичних, спеціальних, міждисциплінарних методів наукового дослідження. Зокрема, у процесі виконання теоретичної і практичної частин роботи використано такі методи досліджень: термінологічного аналізу – для обґрунтування сутності понятійного апарату, абстрактно-логічний – для теоретичного узагальнення і формулювання висновків. Обробка отриманих матеріалів здійснювалася з використанням сучасних інформаційних технологій. У першому розділі здійснено систематизацію підходів до розуміння понять «ризик» та « «маркетинговий ризик», розглянуто класифікацію маркетингових ризиків. Досліджено систему управління маркетинговими ризиками підприємства, зокрема розглянуто принципи управління ризиками, а також алгоритм управління. У другому розділі запропоновані напрямки удосконалення інструментарію управління маркетинговими ризиками підприємств.
The master's thesis contains 30 pages of the main text, 3 chapters,8 figures and 50 sources. The purpose of the master's thesis is the substantiation and development of theoretical and methodological provisions and practical recommendations regarding the management of marketing risks of the enterprise. The tasks of the work are: to systematize and generalize the essence of the concept of "risk" and "marketing risk"; classify marketing risks; to investigate the marketing risk management system of the enterprise; consider tools for reducing marketing risks of enterprises; to develop directions for improving the marketing risk management toolkit of enterprises. The object of the study is the process of managing the enterprise's marketing risks. The subject of the study is the theoretical and methodical foundations and practical aspects of the enterprise's marketing risk management. The practical significance of the work lies in the development of directions for improving the marketing risk management tools of enterprises. Research methods. The methodological basis of the thesis consists of a set of techniques, principles, general theoretical, special, interdisciplinary methods of scientific research. In particular, in the course of the theoretical and practical parts of the work, the following research methods were used: terminological analysis - to substantiate the essence of the conceptual apparatus, abstract-logical - for theoretical generalization and formulation of conclusions. Processing of the received materials was carried out using modern information technologies. In the first chapter, the approaches to understanding the concepts of "risk" and "marketing risk" were systematized, the classification of marketing risks was considered. The marketing risk management system of the enterprise was studied, in particular, the principles of risk management, as well as the management algorithm, were considered. In the second section, directions for improving the marketing risk management toolkit of enterprises are introduced
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
89
United States United States
62

Downloads

France France
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
61
United States United States
89

Files

File Size Format Downloads
Shkola_mag_rob.pdf 590.91 kB Adobe PDF 152

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.