Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9418
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Комплексний підхід до управління маркетинговими комунікаціями на ринку нерухомості |
Authors |
Сушко, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингові комунікації ринок нерухомості маркетинговий потенціал маркетинговые коммуникации рынок недвижимости маркетинговый потенциал |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9418 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сушко, О.В. Комплексний підхід до управління маркетинговими комунікаціями на ринку нерухомості [Текст] / О.В. Сушко // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №3, Т.1. - С. 88-93. |
Abstract |
У статті охарактеризований комплексний підхід до управління маркетинговими
комунікаціями, представлена розроблена комплексна система управління маркетинговими
комунікаціями на ринку нерухомості.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9418 В статье приведен комплексный подход к управлению маркетинговыми коммуникациями, разработана комплексная система управления маркетинговыми коммуникациями на рынке недвижимости. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9418 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

5

1

376

1

1

52142

1

1

1

3

16

54670505

3

922377

465201

54670504

922376
Downloads

1

4

1

5

922375

1

1

1

1

4

1

1

22441777

8024

111703516

232636
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
3.pdf | 395.18 kB | Adobe PDF | 135308349 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.