Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94310
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інтегральна підготовка гравців 11–13 років з міні-футболу, що спрямована на розвиток уваги |
Authors |
Нікіфоров, Д.М.
|
ORCID | |
Keywords |
міні-футбол увага тренування рухові якості координація фізичний розвиток інтеграція |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94310 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Нікіфоров, Д. М. Інтегральна підготовка гравців 11–13 років з міні-футболу, що спрямована на розвиток уваги : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 017 - Фізична культура і спорт / наук. кер. Ю. Остапенко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 65 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, практичних рекомендацій, списку використаної літератури
(63 найменувань). Робота містить 12 таблиць та 8 рисунків. Загальний обсяг роботи складає 65 сторінок.
Міні-футбол у даний час один з видів спорту, що найбільш динамічно розвиваються. Його популярність обумовлена простотою правил, малою вимогливістю до приміщень та майданчиків для проведення ігор, високою емоційністю та видовищністю.
Мета дослідження – полягає у теоретичному та експериментальному обґрунтуванні розвитку функції уваги юних гравців з міні-футблу, як чинника ефективності ігрової діяльності.
Використано такі методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, педагогічні спостереження, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики.
Розроблено та експериментально обґрунтовано комплексну методику розвитку уваги, що складається з блоків фізичних вправ, які використовуються у тренувальному занятті юних футболістів на етапі початкової підготовки. Встановлено, що формування спеціальних когнітивних якостей, зокрема, уваги, можливе за умов використання ефективної реалізації фізичного,
технічного потенціалу гравців 11–13 років та успішності становлення їхньої спортивної майстерності.
Практична значимість полягає у розробці рекомендацій, на основі розвитку уваги, що дозволить значно оптимізувати навчально-тренувальний процес юних футболістів, підвищити ефективність реалізації фізичної та технічної підготовки в ігровій та змагальній діяльності. Результати дослідження можуть бути використані під час розробки програм тренувального процесу для ДЮСШ, СДЮШОР з міні-футболу в групах етапу початкової підготовки. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (НН МІ) |
Views
China
6
Czechia
1
Singapore
1
Ukraine
36
United States
23
Unknown Country
2
Downloads
China
1
Czechia
1
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
37
United States
23
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nikiforov_mag_rob_2023.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | 64 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.