Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94313
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Блогінг як сучасний інструмент цифрових інформаційних та комунікаційних технологій
Authors Карацюба, О.В.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
блогінг
blogging
корпоративний блог
corporate blog
маркетингові комунікації
marketing communications
цифровий маркетинг
digital marketing
огляд ринку
market review
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94313
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Карацюба О. В. Блогінг як сучасний інструмент цифрових інформаційних та комунікаційних технологій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Є. А. Зябіна. Суми : Сумський державний університет, 2023. 41 с.
Abstract Мета даної роботи – дослідження блогінгу та розроблення рекомендацій щодо ведення блогу компанією для підвищення конкурентних переваг. Методи дослідження: порівняльний, статистичний, узагальнення, трендовий. У розділі 1 «Теоретико-методичні аспекти блогінгу» розглянуто сутність та різновиди блогів, особливості та типи контенту корпоративного блогу. У розділі 2 «Аналіз ринку блогінгу» розглянуто статистичні дані щодо блогінгу, сучасні тренди в сфері блогінгу, виділені вимоги для ефективного блогу.. У розділі 3 «Корпоративний блог підприємства» запропоновано стратегію ведення блогу для підприємства, що займається гуртовою торгівлею господарських товарів, розроблено контент-план та запропоновано структуру сайту. Кожний запропонований метод, інструмент, або активність можуть бути використані задля підвищення конкурентоспроможності підприємства гуртової торгівлі. Результати дослідження були реалізовані шляхом проходження переддипломної практики з 06.11.2023 по 03.12.2023. Практична база: ТОВ «Глобал-Трейд-С».
The purpose of this work is to research blogging and develop recommendations for blogging by a company to increase competitive advantage. Research methods: comparative, statistical, generalization, trend. Chapter 1 "Theoretical and methodological aspects of blogging" examines the essence and types of blogs, features and types of content of a corporate blog. Chapter 2 "Analysis of the Blogging Market" examines statistical data on blogging, current trends in the field of blogging, highlights the requirements for an effective blog. Chapter 3, "Corporate Enterprise Blog," proposes a blogging strategy for a wholesale household goods business, develops a content plan, and suggests a site structure. Each proposed method, tool, or activity can be used to increase the competitiveness of a wholesale trade enterprise. The results of the research were implemented by completing the pre-diploma practice from 06.11.2023 to 03.12.2023. Practical base: "Global-Trade-C" LLC.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
Ukraine Ukraine
23
United States United States
18

Downloads

Ukraine Ukraine
24
United States United States
43

Files

File Size Format Downloads
Karatsiuba_mag_rob.pdf.pdf 665.16 kB Adobe PDF 67

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.