Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94313
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Блогінг як сучасний інструмент цифрових інформаційних та комунікаційних технологій |
Authors |
Карацюба, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг marketing блогінг blogging корпоративний блог corporate blog маркетингові комунікації marketing communications цифровий маркетинг digital marketing огляд ринку market review |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94313 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Карацюба О. В. Блогінг як сучасний інструмент цифрових інформаційних та комунікаційних технологій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Є. А. Зябіна. Суми : Сумський державний університет, 2023. 41 с. |
Abstract |
Мета даної роботи – дослідження блогінгу та розроблення рекомендацій щодо ведення блогу компанією для підвищення конкурентних переваг.
Методи дослідження: порівняльний, статистичний, узагальнення, трендовий.
У розділі 1 «Теоретико-методичні аспекти блогінгу» розглянуто сутність та різновиди блогів, особливості та типи контенту корпоративного блогу.
У розділі 2 «Аналіз ринку блогінгу» розглянуто статистичні дані щодо блогінгу, сучасні тренди в сфері блогінгу, виділені вимоги для ефективного блогу..
У розділі 3 «Корпоративний блог підприємства» запропоновано стратегію ведення блогу для підприємства, що займається гуртовою торгівлею господарських товарів, розроблено контент-план та запропоновано структуру сайту.
Кожний запропонований метод, інструмент, або активність можуть бути використані задля підвищення конкурентоспроможності підприємства гуртової торгівлі.
Результати дослідження були реалізовані шляхом проходження переддипломної практики з 06.11.2023 по 03.12.2023.
Практична база: ТОВ «Глобал-Трейд-С». The purpose of this work is to research blogging and develop recommendations for blogging by a company to increase competitive advantage. Research methods: comparative, statistical, generalization, trend. Chapter 1 "Theoretical and methodological aspects of blogging" examines the essence and types of blogs, features and types of content of a corporate blog. Chapter 2 "Analysis of the Blogging Market" examines statistical data on blogging, current trends in the field of blogging, highlights the requirements for an effective blog. Chapter 3, "Corporate Enterprise Blog," proposes a blogging strategy for a wholesale household goods business, develops a content plan, and suggests a site structure. Each proposed method, tool, or activity can be used to increase the competitiveness of a wholesale trade enterprise. The results of the research were implemented by completing the pre-diploma practice from 06.11.2023 to 03.12.2023. Practical base: "Global-Trade-C" LLC. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Ukraine
23
United States
18
Downloads
Ukraine
24
United States
43
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Karatsiuba_mag_rob.pdf.pdf | 665.16 kB | Adobe PDF | 67 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.