Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94318
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення маркетингових технологій просування продукції в Інтернет-середовищі |
Authors |
Сизоненко, В.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингові технології marketing technologies інтернет-середовище Internet environment маркетингові стратегії marketing strategies |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94318 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сизоненко В. В. Удосконалення маркетингових технологій просування продукції в Інтернет-середовищі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Є. А. Зябіна. Суми : Сумський державний університет, 2023. 47 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота складається з 48 сторінок тексту, 3 розділів, 3 таблиць, 12 рисунків та списку з 36 використаного джерела.
Актуальність теми роботи полягає у важливості розуміння та застосування маркетингових стратегій у сучасному інтернет-середовищі.
Метою кваліфікаційної роботи є аналіз маркетингових технологій для ефективного просування продукції в інтернет-середовищі, виявленні проблем та перспектив в сучасних маркетингових стратегіях.
Завдання роботи: проаналізувати маркетингові технології просування продукції в інтернет-середовищі та сучасні маркетингові стратегії, провести конкурентний аналіз інтернет-магазину.
Об’єктом дослідження є маркетингові технології просування продукції в інтернет-середовищі.
Предметом дослідження є удосконалення маркетингових технологій просування продукції в інтернет-середовищі на прикладі інтернет-магазину.
Наукова новизна роботи полягає у дослідженні та визначенні нових шляхів удосконалення маркетингових технологій просування продукції в інтернеті.
Практична значущість отриманих результатів полягає у розробці пропозицій щодо удосконалення процесів управління рекламною діяльністю підприємства, використовуючи інтернет-технології, а також подолання недоліків за допомогою запропонованих заходів.
У першому розділі проводиться аналіз теоретичних основ маркетингових технологій просування продукції в інтернет-середовищі.
У другому розділі проводиться дослідження конкурентів та використання персоналізованих підходів до реклами та комунікацій.
У третьому розділі визначено перспективи розвитку та методи удосконалення маркетингових технологій. The qualification work consists of 48 pages of text, 3 chapters, 3 tables, 12 figures and a list of 36 references. The relevance of the topic lies in the importance of understanding and applying marketing strategies in the modern Internet environment. The purpose of the qualification work is to analyze marketing technologies for effective product promotion in the Internet environment, to identify problems and prospects in modern marketing strategies. Tasks: to analyze marketing technologies for promoting products in the Internet environment and modern marketing strategies, to conduct a competitive analysis of the online store. The object of research is marketing technologies for product promotion in the Internet environment. The subject of the study is the improvement of marketing technologies for promoting products in the Internet environment on the example of an online store. The scientific novelty of the work is to study and identify new ways to improve marketing technologies for promoting products on the Internet. The practical significance of the obtained results lies in the development of proposals for improving the processes of managing the advertising activities of enterprise using Internet technologies, as well as overcoming the shortcomings with the help of the proposed measures. The first section analyzes the theoretical foundations of marketing technologies for product promotion in the Internet environment. The second section analyzes competitors and the use of personalized approaches to advertising and communications. The third section defines the prospects for development and methods of improvement of marketing technologies. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
738
Germany
1
Indonesia
1
Spain
1
Ukraine
737
United States
444
Downloads
China
1
Germany
1
Indonesia
1
Japan
1
Spain
1
Ukraine
280
United Kingdom
1
United States
1922
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Syzonenko_Mag_rob.pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | 2209 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.