Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94345
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління проєктами в сфері інтелектуальних розваг (на прикладі ФОП Іванов О. О.)
Authors Мугутдінов, Р.К.
ORCID
Keywords інтелектуальні розваги
intellectual entertainment
інтелектуальні ігри
intellectual games
квіз
quiz
планування проєкту
project planning
комунікація бренду
brand communication
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94345
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Мугутдінов Р. К. Управління проєктами в сфері інтелектуальних розваг (на прикладі ФОП Іванов О.О.) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Д. О. Смоленніков. Суми : Сумський державний університет, 2023. 52 с.
Abstract В роботі досліджені та описані ключові теоретичні концепції та методології управління проєктами у сфері інтелектуальних розваг, проведений аналіз існуючих підходів до розроблення стратегій управління проєктами, а також особливостей їх застосування у відповідному контексті. Розглянуті вітчизняні та зарубіжні проєкти у сфері інтелектуальних ігор, виконаний їх порівняльний аналіз, виявлені ключові фактори успіху та недоліки, описані тенденції та прогнози майбутнього розвитку сфери інтелектуальних ігор. Проведений безпосередній аналіз квіз-проєкту «ГРАЙ» (ФОП Іванов О.О.), розглянуті особливості структури, методи управління, специфіка виконання проєкту, оцінка та аналіз його успішності і потенційні можливості масштабування та оптимізації.
The thesis explores and describes the key theoretical concepts and methodologies of project management in the field of intellectual entertainment, the analysis of existing approaches to developing project management strategies, and the features of their application in the relevant context. Domestic and foreign projects in the field of intellectual games were considered, their comparative analysis was performed, critical success factors and shortcomings were identified, and trends and forecasts of the field of academic games were described. A direct analysis of the quiz project "GRAY" (entrepreneur Ivanov O.O.) was conducted, and the peculiarities of the structure, management methods, the specifics of project implementation, evaluation and analysis of its success and potential opportunities for scaling and optimization were considered.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Indonesia Indonesia
1
Ukraine Ukraine
70
United States United States
30

Downloads

China China
22
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
71
United States United States
102

Files

File Size Format Downloads
Mukhutdinov_mag_rob.pdf 2.16 MB Adobe PDF 196

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.