Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94346
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові інструменти промоції електронної торгівлі
Authors Рубан, С.А.
ORCID
Keywords електронна торгівля
e-commerce
маркетинговий план
marketing plan
промоція
promotion
інтернет-магазин
online store
маркетингові інструменти
marketing tools
ефективність маркетингу
marketing efficiency
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94346
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Рубан С. А. Маркетингові інструменти промоції електронної торгівлі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Т. В. Пімоненко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 56 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає в тому, що вона присвячена дослідженню маркетингових інструментів промоції електронної торгівлі на прикладі інтернет-магазину "Маркет посуду". Метою роботи є дослідження маркетингових інструментів промоції електронної торгівлі на прикладі інтернет-магазину "Маркет посуду", їх характеристика та оцінка ефективності. Практична значущість дослідження полягає в тому, що його результати можуть бути використані компаніями для розробки і реалізації ефективних маркетингових стратегій промоції електронної торгівлі, а дослідниками для подальшого вивчення маркетингових інструментів промоції електронної торгівлі.
The relevance of the topic of the work lies in the fact that it is devoted to the study of marketing tools for the promotion of e-commerce using the example of the Internet store "Market Posudu". The purpose of the work is to study the marketing tools for the promotion of e-commerce using the example of the Internet store "Tableware Market", their characteristics and evaluation of their effectiveness. The practical significance of the study is that its results can be used by companies to develop and implement effective marketing strategies for e-commerce promotion, and by researchers to further study marketing tools for e-commerce promotion.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Indonesia Indonesia
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
200
United States United States
202
Unknown Country Unknown Country
511

Downloads

France France
81
Hungary Hungary
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
206
Ukraine Ukraine
201
United States United States
512
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Ruban_mag_rob.pdf 1.58 MB Adobe PDF 1004

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.