Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94346
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові інструменти промоції електронної торгівлі |
Authors |
Рубан, С.А.
|
ORCID | |
Keywords |
електронна торгівля e-commerce маркетинговий план marketing plan промоція promotion інтернет-магазин online store маркетингові інструменти marketing tools ефективність маркетингу marketing efficiency |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94346 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Рубан С. А. Маркетингові інструменти промоції електронної торгівлі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Т. В. Пімоненко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 56 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає в тому, що вона присвячена дослідженню маркетингових інструментів промоції електронної торгівлі на прикладі інтернет-магазину "Маркет посуду". Метою роботи є дослідження маркетингових інструментів промоції електронної торгівлі на прикладі інтернет-магазину "Маркет посуду", їх характеристика та оцінка ефективності. Практична значущість дослідження полягає в тому, що його результати можуть бути використані компаніями для розробки і реалізації ефективних маркетингових стратегій промоції електронної торгівлі, а дослідниками для подальшого вивчення маркетингових інструментів промоції електронної торгівлі. The relevance of the topic of the work lies in the fact that it is devoted to the study of marketing tools for the promotion of e-commerce using the example of the Internet store "Market Posudu". The purpose of the work is to study the marketing tools for the promotion of e-commerce using the example of the Internet store "Tableware Market", their characteristics and evaluation of their effectiveness. The practical significance of the study is that its results can be used by companies to develop and implement effective marketing strategies for e-commerce promotion, and by researchers to further study marketing tools for e-commerce promotion. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
Indonesia
1
Poland
1
Ukraine
200
United States
202
Unknown Country
511
Downloads
France
81
Hungary
1
Poland
1
Singapore
1
Turkey
206
Ukraine
201
United States
512
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ruban_mag_rob.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | 1004 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.