Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94351
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування стратегії розвитку бізнесу
Authors Пахоленко, Ю.О.
ORCID
Keywords стратегія
розвиток
медична організація
стратегічне планування
strategy
development
medical organization
strategic planning
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94351
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Пахоленко Ю. О. Формування стратегії розвитку бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Л. Г. Мельник. Суми : Сумський державний університет, 2023. 48 с.
Abstract У першому розділі докладно розглянуто теоретичні основи розробки стратегії розвитку організації. Вивчено погляди визначення терміна «стратегія» авторів: М. Портер, Ф. Котлер, Р. З. Каплан, Д. П. Нортон, А. А. Томсон та А.Дж. Стрікленд, та ін. Було досліджено типи стратегій розвитку організацій, запропоновані авторитетними авторами, і навіть чинники, що визначають її вибір. У другому розділі дипломної роботи проаналізовано особливості стратегічного планування у приватних медичних організаціях. Досліджено фактори внутрішнього та зовнішнього середовища організації, проведено, PESTEL-аналіз, SNW-аналіз, SWOT-аналіз. У третьому розділі дипломної роботи проведений аналіз низки альтернативних моделей стратегії розвитку, обґрунтований вибір з яких було зроблено на користь стратегії тиражування. Вибрана стратегія розвитку належить до групи стратегій концентрованого зростання, вона орієнтована на захоплення ринку. Її мета полягає у збільшенні абсолютної та відносної частки організації на відповідному ринку. Організації запропоновано відкриття ще одного медичного центру, що надає послуги обов'язкових медоглядів, що дасть змогу з найбільшою ефективністю використовувати такі переваги організації, як висока кваліфікація фахівців та конкурентоспроможність продукту.
In the first chapter, the theoretical foundations of the development of an organization's strategy are considered in detail. The views on the definition of the term "strategy" by the authors of M. Porter, F. Kotler, R. Z. Kaplan, D. P. Norton, A. A. Thomson and A. J. Strickland, etc. were studied. The types of development strategies for organizations proposed by authoritative authors were also studied, as well as the factors that determine its choice. In the second chapter of the diploma work, the features of strategic planning in private medical organizations are analyzed. The factors of the internal and external environment of the organization were studied, PESTEL analysis, SNW analysis, SWOT analysis were carried out. In the third chapter of the diploma work, an analysis of a number of alternative development model strategies was conducted, the justified choice of which was made in favor of the replication strategy. The chosen development strategy belongs to the group of concentrated growth strategies, it is focused on market capture. Its goal is to increase the absolute and relative share of the organization in the relevant market. The organization is proposed to open another medical center that provides mandatory medical examinations, which will make it possible to use such advantages of the organization as the high qualification of specialists and the competitiveness of the product most effectively.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Indonesia Indonesia
1
Ukraine Ukraine
10
United States United States
36
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

China China
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
36
United States United States
50

Files

File Size Format Downloads
Paholenko_Mag_rob.pdf 906.35 kB Adobe PDF 88

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.